Re: weer een klacht...

61
@anne
waarom doen we het ook alweer anne?
omdat we het leuk werk vinden, nou moeten we Sandd soms een handje helpen het leuk te houden :D

andere dagen anne? oh is dat ook mogelijk, nee ik heb alleen de dinsdag en vrijdag nog
vrij voor sandd... :lol:

mischien moet je die laatste zin nog eens bewerken anne?

62
anne schreef:@postbode21;

Ik kan me helemaal vinden in wat jij aangeeft. Ze kunnen je niet opleggen, dat je thuis moet zijn om de post te ontvangen, wanneer je er juist op uit bent, om de post op tijd te bezorgen bij de mensen.
ik ben het er ook nog steeds niet mee eens, en ik denk dat ik vrijdag misschien ook gewoon weg ben om te bezorgen..
of ik ga ook maar eens op andere dagen bezorgen, als zij op andere dagen opeens gaan aanleveren. :lol:

ja, waarom niet?
Het is een speciaal geval. Waarom zouden we niet ruimer de tijd krijgen om te bezorgen?
En, waarom in godsnaam..mogen we het niet EERDER bezorgen als we dat zouden willen? Wie heeft daar last van?

64
Wie was dat dan?

De enigste reden die ik zelf kan bedenken is, als de ene de post wat eerder krijgt, dat de ander dan gaat klagen waarom die het niet gehad heeft.
Maar wat is er tegen om een uitzondering te maken in die bezorgdagen, als er OOK een uitzondering gemaakt word in de aanlevertijden?
Zij brengen de post eerder, zonder overleg, buiten de tijden die in het contract staan, en dan zouden wij dat niet mogen?

65
Nou idd helemaal mee eens! Ik zit net zo, scholen zijn dicht, geen oppas even want veel gaan weg deze dagen, dan de post, ik pak elk gaatje om te bezorgen, nee niet met de Pasen natuurlijk. Maar wel te vroeg en te laat maw op meerdere dagen.

Ps Was ik die muts? :D :D

67
En volgens mij zijn de paasdagen officiele feestdagen?
Dus niet alleen voor mensen in dienst, maar voor iedereen, dus ook voor ovo's.

Vrijdag bezorgen, weekend, pasen.. dinsdag sorteren...
word dus woensdag bezorgen.. is niet anders ;-)

69
@elisa
Nee, niet zo kun je het ook zien, ZO IS HET GEWOON :lol:
als maandags iedereen vrij is, dan gaan de mensen toch ook niet maandag naar hun werk ?
nee dan schuift het werk gewoon door ..
hoe langer je erover nadenkt hoe gekker het wordt...

zonder verzoek met bijvoorbeeld het uitbetalen van een extra bonus wordt er verwacht
dat we tijdens de paasdagen,, jij wil er je vrije zaterdag al aan besteden????
de post sorteerklaar maken..

nou daar doet deze postbode niet aan mee.
zet maar voor de deur vrijdags... dinsdagmorgen zie ik wel waar het schip strandt :lol: