Re: [elisa] [21-09-2011] Vervolg van de De Sanddvrouw Blog

491
Ik vraag mij af of hij ook zo doet tegen Postnl bezorgers. Voor veel mensen is Sandd een derderangsbedrijf dat alleen maar reclametroep bezorgt. Ze weten echt niet dat er ook gewone post tussen zit en rekeningen en abbonnementen enz. Zou hij daarom zo reageren? Denkt hij dat je zo'n folderjongen bent. Dat je erop uit bent om hem ongewenste troep in zijn maag te spitsen? Niet dat dat een excuus is.

493
@Elisa,

Denk maar niet dat een uniform helpt want ik ken vele Post.nl bezorgsters die ook uitgescholden worden of nog erger.
Deze psychisch gestoorde bewoners zijn nou eenmaal ziek en dan helpt een uniform echt niet.
Ambulance medewerkers en buschauffeurs worden toch ook bedreigd en mishandeld.
Pas geleden is er zelfs een peuter zomaar in zijn gezicht geschopt.

497
elisa schreef:Vrijdag heb ik zin om zn post gewoon op de oprit te gooien. Ga ik ook doen en....klagen mag hij.
Nee, dat moet je niet doen! Daardoor krijg juist JIJ problemen.. Je kunt beter weigeren post daar te bezorgen. Net als bij Marloes met die gevaarlijke steigers. Je moet als eerste aan jouw eigen veiligheid denken. Dus als je je niet veilig voelt, dan niet daar bezorgen.

Contact opnemen met je contactpersoon, de situatie uitleggen en zeggen dat iemand anders (in dit geval een grote stevige collega) post voor deze adres mag gaan bezorgen.
ex Sandd Postbezorgster

500
Met de wijkagent gepraat en hij gaat deze dagen naar die rare vent om dit te bespreken.
Vandaaruit gaat hij mee as vrijdag als ik de post ga lopen gaat hij opletten , dus ik wordt wel serieus genomen ook op het depot krijg ik alle begrip , vangen me heel lief op kan niet anders zeggen.
Heb er goed op geslapen vannacht!

Feit dat je serieus wordt genomen is gewoon prettig en ik hoop dat jullie dit bespaart blijft in je werk hoor!