1)Berber schreef:1)
Ik krijg de laatste weken van mijn coördinator elke bezorgdag een berichtje wie de gps van de app gebruikt heeft en waarom anderen dat niet gebruikt hebben. Ook met wijknummers erbij wie het gebruikt hebben. Formulieren in de krat wat de reden is dat je het niet gebruikt.
2)
Zij geven aan zo aan grote klanten te kunnen laten zien dat jij de post hebt bezorgd.
3)
wanneer wordt je bolletje groen?
Ik vind dit behoorlijk ver gaan / bedrijfsbrutaliteit ............mensen tegen elkaar uitspelen / onder druk zetten.
Ook hier is de landelijke APPdruk van Sandd voelbaar ; aan bezorgers welke afmelden via App zónder GPS , werd gevraagd GPS IN- te schakelen.
Aan bezorgers welke zich afmelden via mijnsandd.nl werd gevraagd de App te gaan gebruiken voor aan/afmelden ; hierna volgt de "2e druk" om GPS vooral IN te schakelen.
2)
Dit is vlgs mij zeker NIET de hoofdreden ; bovendien zijn er nog heel wat " lekkages " waardoor de bezorgkwaliteit onbetrouwbaar weergegeven wordt.
3)
" Ik wil voorlopig geen groen bolletje

Of het bolletje " betrouwbaar " groen/geel/oranje/blauw wordt, is gewoon een probleem voor Sandd ; ik zie het GROTE voordeel voor de bezorger nog steeds niet wél voor Sandd.
HOE is dit bij POSTNL geregeld ? Is er bij jullie een bezorger App verplicht in de zin van " functie eis "

( zit dit er aan te komen ? )