Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

101
Geertjan schreef:@ Ellen, wat een leuk gezicht, al die kikkertjes. Dat heb ik nou niet zo midden in de stad. Ik zag vandaag, weer een een hoop schoolkinderen, die er op uit waren om te weten te komen, wat de mensen geloofden. De multi-culti winkelstraat leent zich daar uitstekend voor.

@ Jette, Gefeiliciteerd. Fijn dat dat kan!
Dank je.....je weet natuurlijk al wat er komen gaat???
Leuk, dat je zo meeleeft.

Die kikkertjes zie je ook veel in Scandinavië.....zo veel zelfs dat je zig/zaggend op de weg rijdt, omdat je ze niet wil pletten. :shock:
Kan daar nog....verkeer is daar veel minder intensief dan hier. :?
Ik kom helaas niet zoveel leuke dieren tegen in mijn wijk!

102
@ jette (Y)

@ ellen die kikkertjes heb ik vorige week ook gezien. erg schattig :D

ik ga juist wat minder werken, en daar ben ik ook erg blij mee.
ik heb een contract van gem. 10 uur, maar maak weken van 18 tot 20 uur.
dat is me echt te veel aangezien ik ook al in de ochtend distributeur ben van de ochtendkrant, en een wijk heb van de ochtendkrant.
dus ik ga in overleg wat minder werken :D

104
jette

voorlopig vind ik het nu goed gecombineerd.
werk nu gem 15 uur per week voor post nl. lekker omdat ik nu 4 dagen in de week even lekker overdag aan het werk ben (i.p.v. de gehele dag bij mijn kids)
voor de krant is het idd wel vroeg opstaan, maar dat verdient zo veel beter dan de post :P

het enige nadeel is, dat ik nu best vroeg in mijn bedje lig.

105
Ik "parkeer" wel eens een bundel post op een groene PTT brievenbus, want ik begin mijn wijk voorbij het fietspad en kom na een rijtje huizen weer terug bij de groene brievenbus om daar verder te gaan.

Kom ik bij de "geparkeerde" bundel, staat de bewoner van het huis met een ronkende motorfiets en een gesloten intergraalhelm mij op te wachten en kijkt mij heel verbaasd aan!
Pak de bundel en vraag hem of er iets is...doet zijn helm open.....zegt ie....je gaat me toch niet vertellen dat die hele stapel post voor mij is?? :o

Ik lachtte en zei...nee, heb de bundel daar even tijdelijk geparkeerd, omdat ik het niet in één keer kon houden!
Er viel een zichtbare last van hem af en hij zei....ik schrok me dood, mijn hart klopt nog in mijn keel.
Dat verbaasde gezicht van hem....was goud waard....vergeet ik nooit weer!

We hebben er allebei hartelijk om kunnen lachen! :lol:

106
Jette schreef:Ik "parkeer" wel eens een bundel post op een groene PTT brievenbus, want ik begin mijn wijk voorbij het fietspad en kom na een rijtje huizen weer terug bij de groene brievenbus om daar verder te gaan.

Kom ik bij de "geparkeerde" bundel, staat de bewoner van het huis met een ronkende motorfiets en een gesloten intergraalhelm mij op te wachten en kijkt mij heel verbaasd aan!
Pak de bundel en vraag hem of er iets is...doet zijn helm open.....zegt ie....je gaat me toch niet vertellen dat die hele stapel post voor mij is?? :o

Ik lachtte en zei...nee, heb de bundel daar even tijdelijk geparkeerd, omdat ik het niet in één keer kon houden!
Er viel een zichtbare last van hem af en hij zei....ik schrok me dood, mijn hart klopt nog in mijn keel.
Dat verbaasde gezicht van hem....was goud waard....vergeet ik nooit weer!

We hebben er allebei hartelijk om kunnen lachen! :lol:
Dat maak ik ook weleens mee, als ik een stapelpost op de toonbank leg. of als ik er mee in mijn handen sta bij iemand.

107
Heb telefonisch contact gehad met de zorgverzekeraar over een nota, die ze niet hebben ontvangen.
Nota nr: 2, is 4 juli verstuurt en ook niet aangekomen.
Nou, wordt ik wel een beetje pissig, hoor!
Kan ik de tandarts bellen voor een nieuwe orginele nota, want de maatschappij wil alleen orginelen behandelen.
Heb de tandarts inmiddels om uitstel van betaling gevraagd en ook gekregen, want het gaat om een bedrag van
€ 296,00. Geen kattepis, dus.
Heb de klachtenlijn van PostNL gebeld en zij proberen het te traceren.
Ga de volgende nota (nr: 3) aangetekend versturen. Kost me wel € 6,95 extra.
Het is toch te belachelijk voor woorden.
Misschien zijn ze wel in de oranje bus blijven "hangen" of heeft één of andere wazige postbezorger de brieven in de oud papier container gedumpt.
Het blijft gissen!

108
Dinsdag op mijn ronde ,het was warm, en gegeven moment rij ik langs een balkon met 3 blootbuikse mannen erop goed in de olie al.
Pilsjes op de tafel en in no time staat er eentje op, of ik er ook een lust? MMM jammer ik lust geen bier haha, heb je ook ranja? Nee dat hadden ze niet maar ik mocht gerust erbie komen zitten.
Bedankt ;) dat was m voor deze keer!

109
Gisteren een agressieve kat een rotschop verkocht.
Hij/zij wilde in mijn been (had een korte broek aan) klimmen.
Kwam eraan, begon het beest te blazen en zijn haren gingen recht overeind staan, de staart begon op te zwellen en sloeg zijn klauwen uit.
Zag het gebeuren en toen het beest in mijn been wilde klimmen, heb ik hem een schop verkocht.
Hij "vloog" weg.