Re: Post blijft weekend op straat liggen AD 12 november

13
@88CE
Op 12 jul 2012, 21:17 Schreef V & O o.a. het volgende: "....Ik heb vorm van autisme en kan goed met mensen omgaan. Alleen niet met conflict situaties...... :!:

Ik heb daar de laatste tijd rekening mee gehouden door gewoon niet meer [flauw]te reageren op de enorme stroom reacties en vooral de vele topics van V & A.

Maar weet wél, het is haar goed recht(!) om op haar manier en wijze in discussie te treden. Voorts is ze beleefd en laat een ieder hier in zijn of haar waarde. Althans, zo komt ze bij mij over.

Het ware beter e.e.a. met een Cum grano salis te nemen of niet te reageren. Doen ze bij mij ook niet. :lol:

Suum cuique

Re: Post blijft weekend op straat liggen AD 12 november

16
Ja, dat is niet zo mooi. Post langs de waterkant. Het is niet bepaald voer voor de eendjes. Vooral niet omdat het zaterdag nogal regende. Die post zal wel nat geweest zijn. Als noch politie noch PostNL de boel wilde ophalen en afwerken had ik de poststukken gewoon in de oranje brievenbus gestopt (wel netjes gesorteerd, ben niet voor niets postbode) Netjes van die familie dat deze keurig de politie belt. Maar het zal maar in verkeerde handen komen. Moet je toch niet aan denken? Stel dat kwaadwilligen de enveloppen met rekeningen openmaken. Dat wil je toch niet. Kennelijk had die postbode er geen zin meer in. Dan had hij de post terug naar het depot moeten brengen en moeten zeggen dat een ander ze dan maar moest bezorgen. Mensen zitten misschien wel op die post te wachten.