har099bezorger schreef:Goed nieuws dus??
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
12Postbezorgster *religroup**sandd*
is back since 8/7/13!
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
13ja natuurlijk goed nieuws voor sandd.
zo lang het duurt
zo lang het duurt
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
14Vorige week zag ik ook een paar brieven met een sanddsticker bovenop de postnl sticker. Geen punt hoor. Laat die klanten maar lekker de post naar Sandd sturen. Zit ik niet mee. Integendeel. 
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
15Gelukkig heb ik hier een Sandd bezorger die niet zo goed kan lezen en gooi ik alle verkeerde post netjes in mijn eigen rode Postnl brievenbus
.
En zo komt alles weer netjes in evenwicht.
En zo komt alles weer netjes in evenwicht.
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
16@Postduif
het ging er in dit topic om dat door Sandd post wordt bezorgd, die in eerste instantie
afkomstig is van postnl. ws in tijden van grote drukte voor Postnl en de post moet weg .. zo helpen ze elkaar.
er wordt dus onderling tussen de bedrijven post verschoven naar elkaar ..
ook wel grappig... vanuit de top wordt al stiekem samengewerkt...
nu de postbezorgers nog.........
en dat gaat zeker gebeuren ... ik denk dan aan... de nieuwe postorganisatie
en de naam wordt... Sanddpost.nl
Ps.. voor de geadresseerde is er een snellere weg dan de rode postnl brievenbus.
gewoon rechtstreeks bezorgen... kleine moeite
het ging er in dit topic om dat door Sandd post wordt bezorgd, die in eerste instantie
afkomstig is van postnl. ws in tijden van grote drukte voor Postnl en de post moet weg .. zo helpen ze elkaar.
er wordt dus onderling tussen de bedrijven post verschoven naar elkaar ..
ook wel grappig... vanuit de top wordt al stiekem samengewerkt...
nu de postbezorgers nog.........
en dat gaat zeker gebeuren ... ik denk dan aan... de nieuwe postorganisatie
en de naam wordt... Sanddpost.nl
Ps.. voor de geadresseerde is er een snellere weg dan de rode postnl brievenbus.
gewoon rechtstreeks bezorgen... kleine moeite
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
17Volgens mij wordt post niet onderling uitgewisseld.
Het zijn oude enveloppen die opgemaakt worden.
Sandd kan nu net als Post.nl ongecodeerde briefpost afstempelen.
Vroeger moest alle post gecodeerd aangeleverd worden door de klant.
Ik kom zelfs post tegen met het DHL logo er nog op.
Het zijn oude enveloppen die opgemaakt worden.
Sandd kan nu net als Post.nl ongecodeerde briefpost afstempelen.
Vroeger moest alle post gecodeerd aangeleverd worden door de klant.
Ik kom zelfs post tegen met het DHL logo er nog op.
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
18Natuurlijk, daar heb je gelijk in. Als het voor in de straat is, of buren, of om de hoek, geen punt. Maar ergens 3 straten verderop vind ik te ver gaan (letterlijk en figuurlijk), dan is de rode bb dichterbij en wordt zelfs misschien het verkeerd bezorgen opgelost. Ik weet niet wie de Sandd bezorger is die hier komt anders sprak ik die wel aan en gaf het terug en legde hem even de straten hier uit. Maar meestal ben ik dan zelf aan het bezorgen voor de concullegaCarla41 schreef:
Ps.. voor de geadresseerde is er een snellere weg dan de rode postnl brievenbus.
gewoon rechtstreeks bezorgen... kleine moeite
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
19En als je het in de oranje bus gooit komt Sandd erachter dat de bezorger het niet op de juiste manier doet. Dan kan er actie ondernomen worden. Anders blijft die bezorger maar aanmodderen.
Als het vaak voorkomt, zou ik trouwens ook gewoon een klacht bij Sandd deponeren hoor.
Als het vaak voorkomt, zou ik trouwens ook gewoon een klacht bij Sandd deponeren hoor.
Re: Post bezorgd door concurrent met PostNL logo er op
20Dit is het enige juiste antwoord.Doro schreef:Volgens mij wordt post niet onderling uitgewisseld.
Het zijn oude enveloppen die opgemaakt worden.
Sandd kan nu net als Post.nl ongecodeerde briefpost afstempelen.
Vroeger moest alle post gecodeerd aangeleverd worden door de klant.
Ik kom zelfs post tegen met het DHL logo er nog op.
De klant laat een kleine 10.000/50.000 enveloppen aanmaken en stapt over naar de concurrent, 10/50.000x stickeren is goedkoper.
Probleem word bij de bezorger neergelegd, de geadresseerde ziet door de bomen al helemaal het bos niet meer.