Re: Hoe ga je met elkaar om?

12
We zien zelfs op Twitter dat politici bedreigd worden en zelfs beveiliging nodig hebben. Ik vind dat onacceptabel en vind dit zeer belangrijk hoe we met elkaar omgaan de gehele tekst over te nemen. Voor mensen die het wel interesseert kan dat dan doorlezen. Een krant is ook heel groot daar lees je ook niet alle stukken van neem ik aan.

Mijn stelling is dat in de virtuele wereld mensen slechter met elkaar omgaan dat in de echte wereld. Ik betrek daarin nu niet de oorlogsgebieden want dat nog vele malen erger.

In rechtszaak van mr. Visser kwam naar voren dat op bepaalde forums nu eenmaal dat bepaald gedrag is.

15
verzendenenontvangen schreef:Mijn stelling is dat in de virtuele wereld mensen slechter met elkaar omgaan dat in de echte wereld.
Mijn mening is dat jij niet om kan gaan met de "nieuwe" media.
Je TWITTERT, om iedereen te laten weten waar je uithangt en niets wilt missen.
Je kijkt en luistert graag RTL, jezelf belangrijk vinden, en wat hun zeggen is waar.
Je zit op Facebook en misschien ook nog op Hyves en Yahoo, alleen om er bij te horen.
Je Googelt jezelf helemaal suf, niet om een antwoord te vinden, nee om een vraag te creëren.

Als je nu gewoon eens uit je kamertje komt en naar buiten gaat om de echte wereld te beleven kun je je eigen stelling overboord gooien.
Lukt dat niet, ga professionele hulp zoeken bij iemand die AGS/PGD behandeld.
verzendenenontvangen schreef:Als je kijkt in de feedback regels geef je ook een goede onderbouwing daarbij.
Wat feedback REGELS, hier word al door een ander bepaalt wat ik wel of niet mag zeggen/doen/denken.

Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen

20
Carla41 schreef: is er niemand die verlossing kan brengen?
ik wil Tobo terug :mrgreen:
Tobo zal geen verlossing kunnen brengen, wat ik niet verwacht had dat deze het bloed onder de nagels vandaan liet zuigen.
Helaas verkeerde antwoord in een topic met dito plaatje en een BAN gekregen.
Mijn mening is dat V&O zich dit mag aantrekken
"het treiteren van mede forummers met een BAN als gevolg, missie geslaagd, ik wil dat het zo is dus is het zo"