Mijn Sandd

1
Nou dat hebben ze weer lekker voor elkaar. Ik meld me af via Mijn sandd en krijg netjes de melding dat ik me heb afgemeld. Ik krijg een mailtje waar me op het hart word gedrukt om me toch af te melden want ik zou dat zijn vergeten. Zonder e-mail kan ik niet bewijzen dat dat wel zo is.Ik weet niet of dat mailtje misschien naar de verkeerde persoon is gestuurd per ongeluk want er staat geen naam van de geadresseerde boven maar anders is het wel en hele lullige manier om nog minder uit te betalen.

Re: Mijn Sandd

2
Ik neem aan dat ze je toch wel zullen geloven!
Maar wat je zegt is inderdaad waar,er staat dan wel dat je hebt afgemeld en hoe laat erbij maar je krijgt geen mail bevestiging.Via de mail kon je zelf nog een leesbevestiging vragen,nu niet.

Re: Mijn Sandd

4
jandegraaf schreef:je kan heel eenvoudig je verstuurde mail naar Sandd opslaan in een aparte map
Als iets verstuurt via "mijnsandd.nl" dan heb je toch geen mail om op te slaan?
Trouwens een onhandige site als je meer dan 1 wijk moet afmelden. Dat gaat niet.

Re: Mijn Sandd

5
Ik meld me al weer enkele weken af via de app op mijn tablet en daar staat ook dat ik afgemeld ben. Tot nog toe heb ik nog geen mailtjes van Sandd ontvangen dat ik me niet afgemeld heb. Vreemd, misschien gaat er daar bij jou technisch iets mis. Stuur gewoon maar een mailtje naar bezorgers....@sandd.nl. Op die 3puntjes dan TBR of andere code die in jouw geval van toepassing is. Als je de verzonden mails bewaart heb je bewijs dat je je afgemeld hebt. Hopelijk kun je hier iets mee. Meld het wel bij de coördinator. Misschien kan hij erachter komen waar er iets mis gaat. En bij de app niet vergeten om onderaan het scherm op klaar te klikken. Pas dan wordt het bericht verstuurd. :D

Re: Mijn Sandd

6
RedSquirrel

Als ik een extra wijk heb om af te melden doe ik dit in het vak opmerkingen.
Dit zullen ze toch ook wel lezen neem ik aan.
Zal het op mijn loonbriefje aan overuren wel zien of dit klopt,en anders zou ik als jou was even gewoon bellen met je coordinator.

Re: Mijn Sandd

7
Ik heb uiteraard mijn coördinator meteen gemeld dat ik met wel degelijk had afgemeld en dat ik een 100% score had. Hij heeft toegegeven dat er wat technische problemen waren. Het is opgelost alleen je moet er wel weer zelf achteraan. Ik heb gelukkig een coördinator die mee denkt en je begrijpt. Ik heb op dit forum begrepen dat ik daar blij mee moet zijn omdat het veel erger kan.
cron