Re: Aantallen

11
@ief

ja, ik ben voor een forum boordevol nieuws en goede discussies. altijd met respect voor elkaars mening hoor.
de otto en de neckermann zijn weer terug bij dhl.

otto had ik bij sandd nooit zoveel in mijn wijken, maar neckermann met die speciale catalogus van december. :roll:
het is voor de dhltas leuk meer post te hebben denk ik zo, ik gun hem je van harte.
het zijn grote orders ief, loopt in de miljoenen per jaar.

Re: Aantallen

12
Ja wij hebben Twente Hogerop post erbij een huis aan huis mailing naast de PCloterij.
Dus qua aantallen zitten we wel goed. Neckermann dus nu naar DHL lees ik, ja hadden we veel van steeds. Zware post extra erbij was het.
Ik zal hier ook opletten of er nieuwe mailings bij zijn gekomen.

Groetjes en sterkte vandaag allen!

Re: Aantallen

13
@elisa
nog de beste wensen en een goed bezorgersjaar toegewenst.
daar zijn we niet rouwig om elisa dat die zware post van neckermann er niet meer bij is.
we hadden al genoeg aan alle reisbrochures...
het loopt weer lekker vandaag. merendeel is te fietsen en de zon schijnt ... ;)

Re: Aantallen

14
Net mijn eerste wijk gelopen. De sneeuw is zo goed als weg. Zo hier en daar is het nog glad maar het valt erg mee.

Aantallen maken mij doorgaans weinig uit. Of je nou 200 poststukken hebt of 400 dat maakt niet eens zoveel uit qua tijd.
Gewicht dat maakt wel uit..die neckerman boeken zijn behoorlijk zwaar... :)

Vorig jaar heb ik 1 wijk afgestoten en nu heb ik nog 2 wijken. Die andere wijk was niet echt prettig werken. Heel veel tuinhekjes en heel veel te kleine brievenbussen. Daar had de neckerman nooit ingepast.
Hoe doen jullie dat wanneer het niet past en er is niemand thuis ?

Re: Aantallen

15
Wij hadden hier de dikke Neckermann lente/zomer, veel Yves Rocher gidsjes in plastic en Yves Rocher enveloppen en TempsL. En ik had een paar dikke enveloppen van First Impressions. Daar zat iets diks in. De Neckermannen waren zwaar, maar alles is weggekregen nu. Toch nog snel gelopen (Y)
cron