Re: Veel tijd kwijt met slechte weer:

5
Het kostte me behoorlijk meer tijd dan anders. In de zijstraten was noch geruimd noch gestrooid. Daar liep mijn trolley veel te vaak vast. Na de trolleyronde nog een autoronde om de doosjes te bezorgen. Tenslotte was ik klaar. Blij dat ik was! Ik slaakte een diepe zucht. :lol: Vandaag was ik met de folders ook wel veel tijd kwijt maar ging het rijden een stuk makkelijker. Alles was plat en glad doordat er veel over gereden was. Maar het waren 31 dikke pakketten dus moest ik diverse keren bijladen. Ik was pas klaar toen het al weer donker was. Vanmorgen hebben we eerst 50 pakketten bezorgd dus ik kon pas tegen 14.15 beginnen.

Re: Veel tijd kwijt met slechte weer:

7
en zo denk ik er ook over slagvaardige (Y)
Gewoon nederlands takkeweer :lol:

zo lang de hoofdwegen begaanbaar zijn kan je toch gewoon fietsen naar je wijk.
en daar in de binnenstraatjes mischien meer lopen dan fietsen.. so what.. :mrgreen:
maar de code Oranje kwam voornamelijk voor in de kranten en op tv. :idea:

Re: Veel tijd kwijt met slechte weer:

8
Uiteraard zijn we met het slechte weer door sneeuw en gladheid meer tijd met onze lopen.
Schandig is het dus dat wij (Area ZW) alleen de eerste 3 dagen de langere looptijd kregen uitbetaald. Het restant van de dagen (vrijdag en de hele week erna) kregen we de normale tijd uitbetaald en niets extra's !! Klaarblijkelijk ging men er van uit dat we na 3 dagen wel gewend waren aan de sneeuw en net zo snel konden lopen als op een zonnige zomerdag :?
cron