Re: Regen alles zit tegen!

13
Nee als het de hele dag hoost hebben we een punt, dan bel ik depot maar dit komt misschien 1 x per twee jaar voor.
Door de regen vind ik niet erg maar wel als d epost zo nat wordt. Dan houdt het op.Buienradar volg ik ook en gok erop om daarmee te werken.
Nee Hema regenpakken hoor ! Niet van de Action, die zijn van zwaar plastik dus een zweetboel.

Re: Regen alles zit tegen!

15
elisa schreef:Nee als het de hele dag hoost hebben we een punt, dan bel ik depot maar dit komt misschien 1 x per twee jaar voor.
Door de regen vind ik niet erg maar wel als d epost zo nat wordt. Dan houdt het op.Buienradar volg ik ook en gok erop om daarmee te werken.
Nee Hema regenpakken hoor ! Niet van de Action, die zijn van zwaar plastik dus een zweetboel.
Hola Elisa,

Gelukkig komt dat weinig voor maar vind het depot dat el goed dat het flink hoost? Dan wordt het ook wat onwerkbaar. Hoveniers werken die ook trouwens in de regen? Dat vroeg ik me even af.

Re: Regen alles zit tegen!

18
Ik vind altijd wel even een plekje om te schuilen. Want combinatie met zeer harde windstoten en hoost buien kun je niet of nauwelijks je post droog houden.

Was iemand die vroeg: Wanneer wordt mijn pakketje nu eens bezorgd het duurt veel LANGER dan het termijn die daarvoor staat. > Ja in dat land waarnaar u het pakket verstuurt heeft last van overstromingen, ik zal er een duiker op afsturen om uw pakketje alsnog te kunnen bezorgen mevrouw!
cron