Re: prima bezorgweer

181
elisa schreef:Ben wel jaloers op je marius zoveel leuke stops in je wijk voor happie en snappie!
1e : ik dat jij vakantie had
2e : dit topic gaat over het weer, i.p.v leuke stops en happpies en snappies
3e: Nu weet ik nog niet of je he drrog hebt gehouden of dat je moest zwemmen?

Re: prima bezorgweer

182
Nou dinsdag was het beslist geen lekker weer. Was al drijfnat toen ik maar de helft van de wijk gedaan had. Aan het einde ging mijn Sanddkleding de wasmachine en daarna de droger in. En ik ging de waskuip in. Heb mijn haar ook maar gewassen want dat was toch al nat. Gelukkig hadden we verder geen wateroverlast want de riolen konden het wel aan. Dus geen bootje nodig om post te bezorgen. Dat was in sommige plaatsen vast wel anders. Hopelijk is het morgen gaaf weer voor de pakjes. Ja normaal bezorgen we die alleen op zaterdag. Maar nu mijn man vakantie heeft en ik op donderdag geen post kan bezorgen gaan we pakjes bezorgen.

Re: prima bezorgweer

186
postbode21 schreef:@Geertjan

Ja, lekker weertje Geertjan... hoe gaat het verder met je post ;)
De post viel erg mee , gisteren dan, vandaag was het vele malen meer. 100 X 194 gram....
en dan ook nog een s de gewone post.
nauwelijks wind, snel benauwd. wel droog gelukkig!

Re: prima bezorgweer

187
Wat een zalig weer was het vandaag. Geen wolkje in de lucht te bekennen. Lekker met mijn shirt rondgefietst en er van genoten. Zo mag het voor mij de rest van het jaar wel blijven. En dan zijn er van die mensen die mopperen dat het zo warm is. Nou, mij hoor je niet mopperen hoor. Tenminste niet op het weer van vandaag. Ik baal wel van mensen die asociaal precies op de hoek parkeren (mag ook niet ook) zodat je een flinke mocht moet nemen om er langs te komen en er ook geen auto meer door kan. Of degene die hun auto half op het trottoir zetten als hun oprijlaan al half vol is met een andere auto. Moet je weer met je volle fiets de straat op. Laten ze hun auto dan gewoon evenwijdig aan het trottoir op straat parkeren kan ik daar rustig op lopen.

Re: prima bezorgweer

188
Het was perfect gewoon dit weer!
Ik zie het maar zo, we gaan de winter tegemoed en dit hebben gewoon even hard nodig. Ik wel.
Wat die autos betreft,ja het parkeren is gewoon aso tegenwoordig, erger je maar niet te veel want je kunt dit toch niet veranderen.

Re: prima bezorgweer

190
Gisteren was het ook gaaf bezorgweer. Lekker blauwe lucht, wat witte sluierbewolking en een vrolijk zonnetje. Daarbij weinig wind en een aardige temperatuur voor oktober. Toppie. Heb er gewoon van genoten en was daarom wat later klaar. Maar wel ruim op tijd. Laten we het zo maar voorlopig houden. :lol:
cron