Re: prima bezorgweer

171
Ik heb van alles in mijn wijk. 2 cafe's, een koffieshop, benzinepomp, een sexwinkel/bordeel...
als ik overal koffie moest leuten, moest ik gisteren beginnen :lol:

Lijkt me wel grappig om overal gratis koffie proberen uit te slaan.
Vuist op de balie, en roepen, en nu eerst koffie!! Anders GEEN post!!!!

Re: prima bezorgweer

172
Meestal sla ik koffie of iets dergelijks af, maar gisteren met dat noodweer en dat onweer, was ik er wel blij mee. ;) Ik weet eigenlijk niet of er een protocol is bij Sandd of andere postbedrijven. Ik ga ervan uit dat je geen cadeau's mag aannemen. Zou dat ook voor koffie of frisdrank bij warm weer (of ijs) gelden? Wie weet dit?

Dan heb ik het dus niet over even pauze nemen op een terrasje van een cafe en dan zelf de koffie betalen, maar echt over iets van iemand krijgen. Koffie dus he? :lol:

Re: prima bezorgweer

174
@Slagvaardige

natuurlijk aannemen die koffie ! en alle cadeaus die men je maar wil aanbieden :lol:
als ovo-er bepaal je je eigen looptijd...en...
in je bezorgovereenkomst met sandd heb je getekend voor het volgende...

"De postbezorger zal geheel naar eigen inzicht de opdracht uitvoeren.
sandd kan enkel NIET BINDENDE adviezen geven t.a.v. de wijze van uitvoering van de werkzaamheden
Vanuit sandd fungeert de bezorgmanager als contactpersoon voor de postbezorger
Deze heeft echter GEEN TOEZICHTHOUDENDE of LEIDINGGEVENDE positie t.o. de postbezorger"

oftewel slagvaardige..... Doe vooral waar je zin in hebt... al zit je uren op een terrasje zolang je de post maar
bezorgd op het juiste adres tussen 8 - 18 uur.... ;)

Re: prima bezorgweer

177
Ja, dat is wel waar. Ik heb die overeenkomst ook getekend, met die tekst inderdaad.
Ik ga van de winter als de ijspegels me aan de neus hangen, lekker een koppie erwtensoep doen. Die lui maken daar alles helemaal zelf. Ze verkopen ook koffie voor een duppie en allerlei repen. Heel slecht, echt heel slecht (voor de lijn dan he?)

P.s. jullie hadden mijn gezicht moeten zien toen de chauffeur (die van Postservice dan he?) vorige week om kwart voor 9 op de stoep stond. Dat vond ik al een onchristelijke tijd. :lol: Stond ik daar in mijn pyama. Gauw badjas aangetrokken. :mrgreen:

Re: prima bezorgweer

178
elisa schreef:Nou hier vanuit het oosten was en is het perfect weer, geen regen dus. Maar ja alles is relatief dus ook hier zal wel wat gaan vallen komende tijd. Men verwacht een natte zomer wisten jullie dat?
Dat betekent dat wij hier in het westen de buien eerder krijgen. En dat heb ik gemerkt vanochtend. Het begon met een motregentje. Dat zo weer over was, na een halfuurtje in mijn eerste wijk bezig te zijn kwamen er kleine druppeltjes, die al heel snel groter werden, toch maar het rekenpak aangetrokken. De grote druppels werden na verloop van tijd weer kleiner, op een gegeven moment werd het droog, in het westen. Er moet nog iets voor het oosten overblijven.
cron