Re: prima bezorgweer

161
elisa schreef:Nou hier vanuit het oosten was en is het perfect weer, geen regen dus. Maar ja alles is relatief dus ook hier zal wel wat gaan vallen komende tijd. Men verwacht een natte zomer wisten jullie dat?
ja.. tegen de tijd dat de regenbuien eindelijk in het oosten aankwamen, was het water al op...

Hier viel behoorlijk wat.
Ik had de kratten voor vsp al buiten (beetje vroeg) met de retourpost er in... hmm.. die hadden dus zwemles... :lol:

Re: prima bezorgweer

162
@Marius
luilak :lol:
je moet toch eens beginnen... jij hebt 1 wijk marius op dinsdag, ik heb er 2.. ;)
en als de post zo rustig blijft worden het er binnenkort 3...


in de zomermaanden juni, juli ,augustus staan er altijd wel wijken open
nu de veronica niet overkomt naar sandd ga ik inkomsten missen van tussen de 100 - 200 euro.. :x
in een jaar. dat moet ergens weer worden aangevuld want ik was er aan gewend geraakt.

Re: prima bezorgweer

163
Het voordeel is vaak dat de regen vanuit het westen hierheen komt dus hebben we vaak geluk smorgens, dan kan je mooi al veel bezorgen en voor de hoos of wat ook bijna klaar zijn.
Dus zwemmend naar huis hoeven we hier in principe nooit.

Re: prima bezorgweer

164
Hier in het westen is blijkbaar net als in het oosten, ten minste gisteren dan. De grootste hoos kwam toen ik allang, lekker thuis zat.
Dat was dus een lekkere dag gisteren, weinig post en nog droog ook.
Het kan ook anders, de hele dag alleen maar regen, gebeurd soms in het najaar.

Re: prima bezorgweer

167
Het begon te regenen en te regenen en het ging steeds harder. Onderweg regenpak al aangetrokken, maar het ging nog harder. Ik had nog maar 1 doel: politiebureau of naar het appartementencomplex ernaast. Ik had een brief voor de politie en heb die binnen afgegeven (ze hebben een brievenbus). Met de vraag of ik even kon wachten werd er meteen gevraagd of ik koffie wilde. Natuurlijk wilde ik dat. Toen ik de koffie op had, ging het minder hard met de regen en ben ik maar verder gegaan met bezorgen. Tja, met dit weer is zelfs een regenpak niet waterdicht of je moet een echt dik regenpak hebben maar dat loopt denk ik niet prettig. Ik was dus kletsnat toen ik thuis kwam, maar ik was niet de enige.

Re: prima bezorgweer

169
Wel een goed idee. Even koffie leuten en dan weer verder gaan, maar dan ga ik toch liever bij een cafe aan. Die heb ik ook in mijn wijk zitten. Gezellig op het terrasje zitten kletsen met de eigenaar en nog wat personeel. Zo blijf ik op de hoogte van het laatste nieuws.

Re: prima bezorgweer

170
Ik heb ook een cafe in mijn wijk, maar ik ging gisteren met dat weer niet op het terras zitten. :lol: Nee, ik bracht de post aan de receptie van een zorgcentrum. Daar boden ze mij koffie aan. Toen ik in de kantine mocht zitten, kreeg ik zelfs een kop soep van het huis met broodjes. Wat zeer attent was. (Y)
cron