Re: Wat een weertje!

246
Ik zag toen ik bij mijn een na laatste flat was, een arme concullega met een karretje zwoegen in zo'n zweetshirtje. Arm jong. Ik heb hem mijn flesje water aangeboden en het zo over zijn hoofd gegoten. Oja, da's waar, dat was ik nog vergeten te melden in mijn bloggie. :lol: Hij had zelf geen water bij zich (dom,dom,dom) en ik was toch bijna klaar. Hij kreeg mijn flesje. Ik dacht dat wordt een waterballet, maar hij was mij dankbaar. Jammer, want ik had willen plagen. hahaha. Kijk, we kennen elkaar inmiddels al twee jaar. En komen elkaar steeds tegen, dus zo'n plagerijtje kan wel.
Zijn post werd niet nat. Daar keek ik wel voor uit. Er zat nog water in en de rest heeft hij in een teug opgedronken. Moet hij zelf maar verder aanvullen. Dom, dom, dom om geen water mee te nemen. Dom, dom, dom.

Maar het is echt heerlijk, zo'n plens water over je heen als het warm is. :lol:

@Carla, ze hebben Har al wel gevraagd voor een invalwijk. Zie andere topic. (Y)

Re: Wat een weertje!

247
@Har, hier in de buurt loopt zo'n zure truus. Die kom ik vaak tegen als ik naar huis fiets. Ook zij in zo'n zweetshirt. Ze zegt nooit iets, of met moeite als je haar gedag zegt, want... oh,oh, ik ben de concurrentie. Nou zo zie ik het niet, maar goed. :lol:
Ik krijg de neiging om 'warm he?' te zeggen als ik vrolijk zonder post naar huis fiets en zij nog lekker aan het zwoegen is met ladingen hah in de brandende zon. :twisted:

Re: Wat een weertje!

248
Ik zie ze gaan en komen Post nllers in mijn wijken, er zitten ook zure zandzakken en dozen bij en naar mijn idee gaat t ze om werk te hebben. Beetje lol derin nee, ho maar.
Ze hebben mooie fietsen en karretjes en volgens jullie zweet shirts haha. Geen flauw idee want warm was t toch wel.
Je wordt toch gezicht van de post als je jarenlang zelfde rondje doet. Dat heeft wel wat.
cron