Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

42
Gladheid is inderdaad niet fijn, maar verse sneeuw, waar je nog gewoon overheen kan fietsen en lopen, vind ik toch fijner dan regen. Ik vind eigenlijk alles fijner dan regen, dat vieze, natte, donkere weer ben ik eigenlijk altijd na een dag al weer spuugbeu. Gelukkig is het hier vandaag weer super mooi weer, heerlijk zonnetje.

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

45
Ik heb een plastic tasje "omgebouwd" zodat íe makkelijk om mijn postbundel past en daarmee hou ik de post redelijk droog. Maar soms is het niet te vermijden en heb ik bv een buspakketje van bol.com volledig verweekt terug moeten nemen.
Regen is vervelend maar ik merk wel als ik bezig ben dat ik me er weinig van aantrek.
Een keer tijdens een stortbui mocht ik bij een vriendelijke meneer even in de hal schuilen. Die stortbui duurde echt 10 minuten en de straten stonden gewoon blank omdat de putjes het niet konden bolwerken....

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

46
brrr en koud dat ik het had na mijn postronde vandaag. Het was op zich geen zware post maar wel een mooie hoeveel hed, had er 543 in mijn tassen zitten en toen begon het te miezeren. Regen vind ik nooit zo erg maar dat gemiezer... bah.

Ik zag in mijn bezorgersmap een bestelformulier voor een regenpak zitten van Sandd, 20 euro en dat vind ik voor een goed regenpak niet heel erg duur. Iemand ervaring met dit pak?

Groetjes

Miranda

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

47
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb vanmorgen heerlijk in het zonnetje de post gelopen, heerlijk!
hier begon het vanmiddag pas te regenen.
Maar ik heb dat pak al een aantal jaar en het bevalt me prima. De jas heb ik altijd aan, de broek bijna nooit, daar hou ik niet echt van. Het is zeker geen miskoop.

groetjes Lucie

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

48
Dan begin ik me afte vragen met mn iets van 2600 poststukken gisteren wat een verschil allemaal! Per wijk iets van pl mn 800 gemiddeld had ik. Maar idd een zonnetje erbij met in demorgen wat miezerij. Regen is niet erg maar met heel veel post is het niet leuk of prettig meer of......
Dan wordt er wel is iets nat.

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

50
Ik begon gisteren rond 9 uur te lopen, maar het was heel miezerig weer. Op een gegeven moment begon het echt te regenen. Ik kon gelukkig de regenjas van mijn dochter lenen. (die vertikt het om hem aan te trekken. Ja, dat heb je met die pubers hahaha) Gelukkig zat de meeste post in een plasticje, dus dat spul hou je wel droog. Ik had ook wat gewone envelopjes, maar het bleef allemaal wel redelijk droog. Alleen.. toen ik met mijn wijk klaar was.... werd het droog en ging het zonnetje schijnen... :lol:
cron