Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

32
Ik heb wel een flinke bui gehad, maar toen ben ik snel naar huis gefietst. Toen was het ergste al gevallen, daarna nog wat miezer regen, maar het is zo warm buiten, dus dat is alleen maar lekker. Nu ziet het er weer erg donker uit, balen aangezien de hele middag de zon heeft geschenen en de avond4daagse hier vanavond begint :(. Nouja misschien kunnen ze tussen de druppels door lopen en anders breng ik snel een regenjas naar zoonlief.

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

33
Redelijk droog gehouden hiero...
Vanmorgen een klein beetje miezer, dus jas aan, maar dat zat al gauw veeeeeeeeeeeeeeeel
te warm op ut fietske! :lol: Dus lekker in de polo gefietst.

Bij het herladen voor de 2e wijk effe bakkie koffie gedaan, en toen heeft het even goed
geplensd, maar na 10 minuutjes kon ik weer verder.

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

34
Of het regenseizoen is begonnen, durf ik zeker niet te zeggen, maar wat was het nat vanochtend met bezorgen :evil: Ik nog zo op buienradar kijken wanneer ik het beste kon starten met bezorgen, en vervolgens komt er toch regen, wat niet meer ophield...handig buienradar.... :evil: :cry:
Ach, met het Sandd regenpak ging het prima, en het had wel iets... ;)

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

35
Ik keek gistermorgens uit mijn slaapkamerraam en toen was het nog droog, ik had echt zo iets van,dat is mazzel, maar dat was van korte duur, want na een half uur begon het al te regenen. Na de zomervakantie toch al heel vaak het regenpak aan gehad, ik ben er geen fan van, maar het houdt je wel droog. Hopen dat er nog een mooie nazomer komt.

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

36
Vandaag heb ik het gelukkig droog gehouden, terwijl de voorspellingen toch niet zo gunstig waren. Het werd wel erg donker op een gegeven moment, maar gelukkig waaide het over. Vorige week inderdaad wel flink nat geregend. De eerste keer in mijn DHL regenjack. Mooi geel, maar toch niet helemaal waterdicht helaas... In mijn TNT regenpak bleef ik destijds droger. Maar de DHL tassen zijn dan wel weer handiger dan de TNT tassen. Met dat klittenband aan de flap waaien ze echt niet open!

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

38
Het regenseizoen in Nederland loopt toch van 1 januari t/m 31 december?

Wat een takkeweer, zeg! Met VSP kan ik meestal nog wel wachten tot het droog is, en dan tussen de buien doorgaan, maar bij TNT heb ik deze luxe helaas niet. Maar met regenpak aan en kaplaarzen ben ik aardig droog gebleven, ondanks dat ik 5 uur heb gelopen. Ik had maar even het brommertje gepakt, en heb de hele tijd m'n helm opgehouden. Ziet er misschien een beetje maf uit, maar wel lekker droog en warm!

Re: Het regenseizoen is weer begonnen...

40
ik denk eraan nu het momenteel met bakken uit de lucht komt vallen, maar zijn jullie gisteren ook zo kletsnat geworden. Ik had wel het Sanddregenpak aan, maar met zulke hoosbuien, ging het er op den duur wel door.
plensbuien, hagel, een onweersklap....het kwam gisteren allemaal tijdens het bezorgen voorbij.... :evil:
Het viel me nog mee dat ik de post vrijwel droog in de brievenbussen kon krijgen, met de post in de retourenzak..

Voor de komende dagen wordt wel droog weer verwacht, laten we het dan hopen, al is regen beter dan gladheid.
cron