Re: brrr

161
En zorg ervoor dat je banden sneeuwvrij zijn als je je fiets wegzet. Ik had sneeuw tussen de banden en het spatbord zitten. Dat was helemaal vastgevroren. Kreeg mijn wielen niet meer in beweging. Warm water erover heen en weg is het.. maar toch.. Nooit bij stilgestaan dat dit dus ook kan gebeuren.

Je fiets dus na de rit meteen binnen zetten en niet buiten laten staan als het flink sneeuwt en vriest. :mrgreen:

Re: brrr

162
Als overdag de temperatuur onder nul blijft dan kan ik mijn achterrem van de fiets niet meer gebruiken.
Heel die rem is dan vastgevroren.
Op de aansluit delen heb ik al WD 40 gedaan maar hij vriest gewoon weer vast.
Nu ben ik bang dat we de hele kabel binnenste buiten moeten keren. :roll:

Re: brrr

164
Ik zet mijn fiets meestal binnen, maar ondanks borstelen wordt het met de smeltende sneeuw- en pekelresten wel een zootje in mijn gang ;-)

Gedurende de dag koekt de sneeuw zo aan tussen spatbord en wiel dat ik bijna geen remmen meer nodig heb :-) Ook de versnellingen laten het afweten. Al met al best pittig, maar na zes uur ploeteren in die poolwind is het thuis wel weer extra lekker!

Re: brrr

165
denieuwe schreef:Ik zet mijn fiets meestal binnen, maar ondanks borstelen wordt het met de smeltende sneeuw- en pekelresten wel een zootje in mijn gang ;-)
oude laken eronder ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: brrr

169
fredselekt schreef:
postgirl schreef:Brrr.. Wat is het koud hier!! Gelukkig nu klaar en in warme bad 8-)
hoe groot is je bad ......... :mrgreen:
Daar past maar 1 persoon in, helaas! :P
elisa schreef:Oude handoeken na het borstelen en die leg je onder de fiets, met die handoeken kun je de fiets nadrogen.
Handdoeken borstelen?? :?
ex Sandd Postbezorgster

Re: brrr

170
postgirl schreef:Brrr.. Wat is het koud hier!! Gelukkig nu klaar en in warme bad 8-)Daar past maar 1 persoon in, helaas! :P
Heb je dan wél plek voor mijn badeend ......... :mrgreen:
Afbeelding
Postbezorger Sandd
cron