Re: storm

41
@88CE

wat dacht je van
pb21 ;)

gezien mijn commentaren , ik heb altijd zin in een grap maar ga ook graag de serieuze discussie aan en
wat dat laatste betreft....

ben ik niet geheel mijn leven zeker op dit forum wat betreft leidinggevenden, maar ook postbezorgers wel te verstaan.
gelukkig kan ik Heel hard rennen.. ben per slot postbode 21 :lol:

het wordt laat, ik ga afsluiten, morgen een paar keer uitrijden slechts! met prachtig weer.!
even googlen... zorgen dat voor 15 uur alles bezorgd is.
wat een lekkere job hebben we toch ;)

Re: storm

42
Lijkt me sterk, viel me op dat jij 1 van de meest actieve leden bent , of moet ik nu gaan vrezen dat ik na een week al van het forum getrapt word :D
Ik bedoel, een lolletje hoort er bij dat houdt het forum levendig , serieuze dingen ook en niet schromen om man en paard te noemen.

Re: storm

43
@88CE

oh, schromen man en paard te noemen doe ik niet hoor.
maar het stokje over geven aan een ander is op zijn tijd wel handig.
ik voel me op dit forum soms wel maxime verhagen met zijn houdbaarheidsfactor... :lol:

toch zal ik het voorlopig nog niet laten... lachen op zijn tijd is altijd goed
en mensen prikkelen tot nadenken , maar ook door anderen tot nadenken aangezet worden
,tja dat vind ik sowieso mooi. ;)

Re: storm

44
Van mening verschillen is prima, zolang je elkaar maar in elkaars waarde laat. En vooral niet vergeet dat alles wat je op een forum schrijft door de ander anders kan worden uitgelegd. Ik heb zelf een forum onder beheer, en ben een echte forum junk. En het zal niet het eerste forum zijn waar onmin uitbreekt omdat mensen elkaars woorden verkeerd uitleggen.

En dat geld voor de schrijvers/leden op een forum. Maar ook voor Beheer en moderatie team. Ik heb een ban op een ander forum, omdat ik zelf een forum heb gebouwd bv.

En @ postbode 21, soms is even lopen stangen om leven in de brouwerij te brengen en een discussie op gang te brengen een heerlijk middel. Ben er zelf niet vies van... ;)

Re: storm

45
@Scully

het is voor mij meer de andere prikkelen tot nadenken en de discussie in gang te houden.
stangen lijkt me meer op de persoon bedoeld en dat is niet mijn uitgangspunt
je hebt wel gelijk... soms is het referentiekader niet gelijk... en ontstaan er misverstanden.
ik vind het dan ook niet moeilijk om iets terug te nemen hoor. :P

wat storm betreft scully... volgens mij vandaag weer normaal weer met zelfs zon. kan niet beter ;)

Re: storm

46
zo is het maar net Pb21 & Scully

Ligt er net aan hoe jij het schrijft en de ander het leest.
Geintje moet kunnen af en toe, zoals Scully heb ik ook op een ander forum een Ban dat ik een antwoord met een knipoog gaf "reden" Je bent off-topic en word niet getolereerd.

Dan maar weer on-topic
Het is hier ook stralend weer, net in de tuin gezeten met een bakkie leut.

Re: storm

47
Zo, de eerste wijk zit er in. Lekker in de zon met niet al teveel wind gelopen. Het begint nu wel weer te betrekken, maar als ik zo een bak koffie op heb, dan zal het hopelijk nog wel droog zijn. Ik heb weinig post. Maar 4 bakken voor twee wijken in totaal. Eerste wijk was in een uurtje gepiept. (Y)

Re: storm

48
@slagvaardige

hoe krijg je het voor elkaar of heb ik heel andere klanten..
ik had 8 kratten voor de 2 wijken..
ben ik trouwens wel blij mee anders heb ik te weinig post en loont het niet.
veel klingels en allerlei aparte kleine ;) pakjes Scully :D
maar het gooit wel lekker weg en nu nog 1 keer erop uit. ;)

Re: storm

49
Tuurlijk beetje kritiek en een lolletje moet kunnen en respect houden naar elkaar(preek van vandaag), ja het weer is ok nog wel flinke wind eronder maar heerlijk!
Ik heb genoten en moet nu de 3 e wijk gaan doen. Voor het laast vandaag na zoveel jaren das wel apart even!
cron