Re: storm

31
postgirl schreef: En ik zette mijn fiets gewoon naast een muur van een huis neer, zodat niet omwaaide..
Ik wil ook zo'n fiets :D
Hebben die mensen je wel bedankt dat hun huis niet is omgewaaid :lol:

Re: storm

32
Hahaha @88CE!

p.s. Ik dacht dat het mijn ogen waren die achteruit waren gegaan zo ineens. Maarre.. het lag dus aan die rode enveloppen. :lol:

Nee, mijn man zegt steeds 'zoek toch iets anders!' als ik weer eens doorweekt thuiskom. Maar dat doe ik lekker niet. Want ik heb een voldaan gevoel als de klus weer geklaard is. Weer of geen weer, dat boeit me meestal niet. En ik vind het buitenwerk leuk. Echt leuk!

Al die mensen die je ziet op straat en waar je gek genoeg na een tijdje een soort van 'band' mee krijgt. Je kennen je allemaal na een half jaartje. (Y)

Re: storm

36
@88CE

je bedoelt slagvaardige Nico.

wat wil je zeggen met lekker praten 21 :?:

meningen kunnen verschillen... scully en ondergetekende kruisen regelmatig de degens..
maar ik kan een mooie foto wel waarderen hoor.
en het is wat mij betreft niet op de persoon gespeeld en dat weet scully wel. ;)

Re: storm

37
@88CE, dat was ik die dat schreef. Mijn man vind het maar niks dat ik post bezorg. Toen ik nog voor TNT werkte moest ik soms wel tot anderhalf uur wachten op de middagwijk als ik met de ochtendwijk klaar was. Ik werd voor die wachttijd niet betaald. En hij vind het niets als ik met slecht weer moet lopen enzo. Maar hij is niet zo'n bikkel als ik. Ik trek me daar niets van aan. Van het weer, bedoel ik. Van die wachttijden baaldde ik ook stevig destijds. :lol:

Hij wil graag dat ik een kantoorbaan zoek. Maar ik ben nu juist zo blij dat ik eindelijk geen kantoorbaan meer heb en geen hijgende baas in mijn nek. Ik ben nu lekker vrij en blij. :mrgreen:

p.s. @Scully, wat een mooie foto!

Re: storm

40
postbode21 schreef: het is een postbezorgers forum nico :lol:
Oké, net van de grond af geraapt en vreselijke buikpijn van het lachen.
Super opmerking 21

(sorry als ik steeds 21 schrijf ipv de hele shit, geef even een naam wat wel zo handig is)
cron