storm

1
Hebben jullie ook zo'n last gehad van de storm vandaag?
Was wel afzien hoor met fietsen.En dan had ik ook nog eens 105 kg aan post mee te slepen.
Fiets is wel een aantal keer omgevallen ondanks een dubbele standaard.
Ben nu wel gelukkig klaar.

Re: storm

2
@wendap

ja, gelukkig houd een zware fiets je wat langer op de been met fietsen.
toen ik leeg naar huis ging moest ik echt op mijn stuur hangen, maar wel windje mee ;)

je neemt het toch niet in één keer mee wendap 105 kilo?
moet je dan 2 of 3 keer uitrijden?

ik trof bij een seniorenflat bejaarden die door de wind het winkelcentrum niet bereiken konden.
een paar keer een stevige arm aangeboden en heen en weer gewandeld.
dat was wel leuk en dan begint het nieuwe jaar lekker met dankbare woorden :P
nu gelukkig thuis.... en we hoeven vrijdag pas weer :lol:

Re: storm

3
Nu moest ik vandaag denken aan de bezorgster van Sandd in Den Burg op texel, stormen daar! Ik sprak haar tijdens onze vakantie dat was even heel leuk toen, ik duim voor haar en allen die in friesland en N holland bezorgen !!

Re: storm

4
Ik had gelukkig een echtgenoot die de boel vanochtend vroeg in de auto laadde. Zo togen we gezamenlijk op pad en hebben vanuit de auto bezorgd. Die rode langwerpige enveloppen had ik zowat huis aan huis. Met de Neckermann's viel het gelukkig nogal mee. 1 of 2 per straat.

Het was geen doen op de fiets. Was blij dat mijn man het niet erg vond om een keertje te chaufferen. (Y)

Re: storm

5
Hier (Den Helder) was het geen doen met 3xHAH erbij wat ook nog eens niet goed gezet was.
De normale post was gewoon doorweekt en fietsen lukte al helemaal niet, rond vliegende kliko's tuinstoelen enz.. levensgevaarlijk.
Na mijn 4e keer op en neer naar het depot de rayon manager maar eens gebeld, ik zou alleen de poststukken nog rond brengen en de laatste 3 tassen HAH 360expl. morgenochtend lopen.

Re: storm

6
men wat een kut weer... moeite met fietsen, daarna bij elke splitsing van een weg kreeg je de wind even lekker tegen je aan zie dan maar eens op je eigen weghelft te blijven. poststassen vlogen steeds open, fiets is wel 5x gevallen :cry: en die rooie enveloppen hielpen ook niet echt, was blij dat het adres onder een plastic dingetje zat maar werd er niet goed van! op naar de zomer hoor!!!!

(Y) scheeld weer ben meteen onder de douche gestapt koudd dat ik het had. om 08:00 in regen gelopen en om 9 uur droog maar die kut wind had ik wel :cry:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: storm

7
Dit was toch echt een rotdag hoor, bah. Het bleef hier ook maar regenen, zo erg dat mijn outdoorlaarzen zelfs gelekt hebben, nog nooit gehad terwijl ik en regelmatig mee in de blub sta tot mn enkels bij de paarden!

Respect voor de mensen in de kustgebieden!
Newbie ;)

Re: storm

9
Normaliter lopen we met 2 man, door vakantie moest hij een andere wijk lopen.
Hij heeft het zwaarder gehad dan ik, 4x tassen halen en een behoorlijke afstand op en neer in een wijk die hij pas 1x eerder heeft gelopen :mrgreen:
Tja en toevallig vandaag, het is niet anders.
Moet er wel bij zeggen dat het depot midden in de wijk ligt dat ik niet grote afstanden hoef af te leggen.
Leuk forum trouwens om ervaringen uit te wisselen (Y)

Re: storm

10
Hier aan de Friese kust waaide het ontzettend hard idd. Eerste keer weer 'gleuven' na twee heerlijke weekjes vrij. Gelijk 80 kilo weg te brengen, leuke binnenkomer! Gelukkig kan ik mijn hele wijk met de trolley doen, hij begint bij mijn voordeur! Maar ook dan was het nog uitkijken hoor. Vooral als de trolley wat leger begint te raken.

Eerste ronde droog overgekomen, tweede ronde helaas niet. Geen droge draad meer aan het lijf ondanks regenjas en outdoorschoenen... Het kwam bijna loodrecht uit de hemel zetten, regen en hagel, je zag de overkant van de straat nog amper. En dan de windvlagen er nog bij, tja houd het dan maar eens droog en dat geldt zowel voor jezelf als voor de post...

Laten we maar hopen dat dit weer geen trend wordt in dit nieuwe jaar. Daarom wens ik alle postbezorgers een gezond, gezellig en redelijk droog 2012!
cron