Re: Super glad vandaag

51
Bij ons reden en rijden de bussen niet .Geen TNT bezorging en vuilnisophaaldienst geweest. Dus hetzelfde als bij jullie. Je zag haast geen mens buiten lopen behalvie die voor huis hun sneeuw schoven.
Er komt nog meer sneeuw bij las ik. Voor de post as week maar goed bekijken hoe het lopen gaat.
Inderdaad je doet er 3 keer langer over als je even naar de winkels moet lopen.

Re: Super glad vandaag

53
Het is nog steeds heel glad. Met al die ijsstukken op de stoepen....enne...spiegelgladde wegstukken die je over moest...
Maar nu al heerlijk klaar, en het mag van mij flink gaan dooien, zodat die sneeuw- en ijsrotzooi eens weggaat... :roll:

Re: Super glad vandaag

55
Hier ook nog spekglad in de hele wijk; vannacht werden we er zelfs wakker van!
Rond 02:30 uur is er namelijk iemand met de fiets onderuitgegaan, recht voor ons huis.
Flink op het opgevroren ijs gekwakt schijnbaar, want hij was meteen K.O., wat ik best
eng vond om te zien. Wij als een gek aangekleed dus, wat dekens bij elkaar4 gezocht,
jas aan, en telefoon mee naar buiten om bv. 112 te bellen. Lopen we de voordeur uit,
zien we de persoon in kwestie net opkrabbelen... Tuurlijk gevraagd of alles goed was, of
hij nog ver moest etc.... Helemaal 100 % was hij niet in orde, dat kon ik wel merken.
Kan wellicht ook aan de drank hebben gelegen, maar toch vond ik het eng. Hij is zelf zijn
weg vervolgd naar huis (heb 'm tot op straat nagekeken), maar ik heb er echt wakker van gelegen.

Re: Super glad vandaag

56
Hier in mijn wijk is het ook spiegelglad. Heb namelijk 2 wijken en mijn moeder doet er daarvan nu 1.
Mijn vriend is vandaag met mij meegegaan, anders kwam ik helemaal niet rond.
Ikzelf ben nog onderuit gegaan voor een huis. Ik ben zelfs verbaasd dat mijn vriend niet languit ging. Hij had de meest gladde stukken :twisted:
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: Super glad vandaag

57
Dat lijkt me ook wel eng om mee te maken Wysofi... Ik ben vandaag voor het eerst onder uit gegaan deze winter. Ik was aan het lopen en deed al super voorzichtig, maar de straat liep iets schuin en daar glee ik onderuit. Gelukkig viel ik een beetje op zij en kon mezelf goed opvangen, dus heb er niets aan over gehouden. Behalve dat ik iets gekrenkt ben in mijn "lopen op ijs" skills. :lol:

Re: Super glad vandaag

58
Inderdaad Wyfosi, een enge belevenis zo midden in de nacht. :evil:
voor iedereen te hopen dat die gladheid snel over is, en voor diegenen die deze week nog moeten bezorgen in die winterse omstandigeheden succes gewenst. De Sanddgroep is op wat uitloop na misschien, klaar voor dit jaar. :D

Re: Super glad vandaag

60
Hier nog sneeuw en glad,fietsen gaat niet op de binnenwegen. Nee ik heb geen yaktraxen onder mn voeten maar snowboots zonder steun,die neit wegglijden maar ook niet lekker lopen.
Dooien,tja het ligt er nog en ideaal voor glijpartijen.
Hie ris dan ook veel sneeuw gevallen in t uiterste oosten.
Ik moet idd vandaag nog wat reisboeken bezorgen,gewone post is allemaal weg. Met hulp van dezelfde kennis als vorige week, auto mee, tas op je nek en lopen maar door de wijken.
Ik had dit anders niet gered!
cron