Re: Onstuimig weer

52
slagvaardige schreef:Ik heb net twee wijken weggebracht. De twee kleinste. Nu de grote nog. Puff. Eerst even een bak koffie hoor. Ik zal het niet drooghouden. Gelukkig vanaf volgende week alleen nog maar mijn eigen wijken.
Ik hield het vanmorgen ook niet droog. Ik ben nat begonnen, en droog geeindigd. Tijdens het bezorgen kreeg ik een kop koffie.
Het zijn inderdaad heftige buien. Het schijnt hier in de randstad meer te regenen dan elders.

Re: Onstuimig weer

53
Ja, alles begint zo'n beetje bij jullie in het Westen en trekt dan door naar het Oosten. (Of het moet uit het Zuiden komen..) Bij ons begon het rond 12 uur, half 1 te plenzen. Ik had net het grote flatgedeelte gelopen. Toen ik daarmee bezig was, begon het te spetteren. Daarna naar de zijstraten en toen begon het te hozen. En flink te onweren. Gelukkig maar eventjes. Toen ik met die straat klaar was, werd de regen al minder. En toen ik net de laatste post op het adres in de brievenbus gekieperd had, begon het weer te regenen. Toen ik thuis was scheen de zon. :lol:

Ik vind het niet zo erg als de post in plasticfolie zit, maar ik had er aardig wat papieren spul bij zitten. :cry:

Re: Onstuimig weer

54
Hier ging het nog wel. Wel van tijd tot tijd regen maar gelukkig geen plensbuien zoals dinsdag. Het rommelde even voordat ik met de post begon. Tijdens het bezorgen heb ik geen onweer meer gehoord. Gelukkig want daar zat ik na dinsdag ook helemaal niet op te wachten. Gisteren was het veel beter weer. Toen hebben we heerlijk droog de pakjes kunnen bezorgen. Gaaf. Bleef het maar zo.
cron