Re: Onstuimig weer

41
Wyfosi schreef:Zo, alles heel gehouden vandaag. Net wel op mijn laatste 100 m. dat mijn fiets omwaaide, maar
verder gelukkig geen brokken ofzo.... Prettig weekend allemaal!

Ja, mijn fiets is vanochtend ook een keertje omgewaaid, maar gelukkig niets kapot. De kratten in de fietstassen vingen de klap op :lol:

Ook een fijn weekend gewenst allemaal :D

Groetjes Anne

Re: Onstuimig weer

43
Wyfosi schreef:Zo, alles heel gehouden vandaag. Net wel op mijn laatste 100 m. dat mijn fiets omwaaide, maar
verder gelukkig geen brokken ofzo.... Prettig weekend allemaal!
Dit is mij ook overkomen, bijna thuis, nog een paar poststukken en ja hoor daar lag de fiets. :cry:
Maar goed, ik vond het heerlijk weer om te lopen vandaag. (Y)

Re: Onstuimig weer

44
Nou, vandaag was het bepaald ook onstuimig weer. Regen en flinke wind. Het heeft bijna de hele dag geregend. Ben blij dat ik vandaag geen post, folders of pakketjes hoefde te bezorgen. Ik zou kletsnat zijn geweest. Dat was degene die hier de Oosterhout in de bus stopte in elk geval wel en die van PostNL ook. Die moesten er vandaag wel door. Lastig om met dit weer je post of kranten droog te houden. Morgen is het gelukkig wel droog. Heb hier al een hele stapel post liggen. Zowel een flinke trolley- als een flinke fietsroute. Die tassen komen helemaal vol. Dan heb ik morgen geluk dat mijn man vrij is want die doet het autopakket. Daarna gaan we onze zoon helpen met verhuizen. Daarom heeft mijn man ook vrij genomen.
Onze dochter en haar vriend helpen dan ook mee. Die hebben een aanhangwagen geleend. Zelf hebben ze een grote auto dus dat moet wel lukken. Dan onze Hyundai Accent er nog bij en we zijn in een paar uurtjes klaar. Hij is student dus heeft lang niet zoveel spullen als wij. Bed, bureau, paar kasten en nog wat apparaten zoals p.c., t.v., wasmachinedroger combinatie (van zijn oma gekregen). En 4 man hulptroepen. Gelukkig ging hij vandaag niet verhuizen. Dat zou me wat geweest zijn zeg. Moet er niet aan denken in die stromende regen.

Re: Onstuimig weer

45
nou ik moest er wel doorheen, en was kleddernat :? .
had wel een regenpak, maar dat heeft maar gedeeltelijk geholpen. zo stonden er plasjes in mijn schoenen (nu nog niet droog), en was er aardig wat water mijn boezem in gelopen :oops: .
zo ook de post. mijn fietstassen en schoudertas zijn niet bepaald waterdicht blijkt nu, en ik heb dan ook een aantal poststukken en omroepbladen bezorgd die ik eigenlijk niet meer vond kunnen.

wat was het vandaag dan heerlijk weer :D

Re: Onstuimig weer

46
Het was dan wel droog hier maar de straten hier en daar spek glad met gevolg val en glijpartijen, ja overal zie ik blauw.
Ook heggen en planten zeiknat overal en dan krijg je weer een douche.
Gelukkig beter weer dan gisteren zeg!
cron