Re: Onstuimig weer

21
Zo hey...een stevige wind, en ik had mooi de extra banden van de fietstassen over de post dichtgemaakt, en zo hield ik alles mooi bij elkaar.
Gelukkig was het wel droog, en nu ben ik al lekker klaar met bezorgen.
De regen zou vanmiddag richting zuiden komen, dus mooi voor de bui alles weggewerkt. (Y) incl. de verlate ijsvogels :lol: :lol: :evil: ;)

Re: Onstuimig weer

22
Had je veel geluk Anne. Vanmorgen de 1e ronde gedaan en toen was ik echt doorweekt. Ik heb wel een waterdicht jack maar nog geen regenbroek. Mijn spijkerbroek kon je zowat uitwringen.
Normaal doe ik de de 2e ronde er direct achteraan maar de buienradar voorspelde niet veel goeds dus maar gewacht tot vanmiddag. Dat ging lang goed tot ik bij de laatste 2 straten weer de volle bak over me heen kreeg. Maar met een droge spijkerbroek en een lekker kopje koffie was het leed weer gauw geleden. De temperatuur was trouwens heerlijk.

Re: Onstuimig weer

23
Inderdaad het was me het dagje wel,hier is het pakweg 30 min droog geweest en natuurlijk zeik en nat, ook de 3e wijk vroeg in de middag na even snel om te kleden werd een natte kliederboel.
Ben ook nog flink gevallen op een natte stoep met mos, fiets en ik languit in de modder en plassen. Gelukkig alleen paar blauwe plekken, ik voel het nog!

Re: Onstuimig weer

26
Ik heb de post altijd voor in mijn mand liggen. Bij slecht weer vouw ik er een grote plastic tas omheen, die ik bij het bereiken van het juiste adres alleen omhoog hoef te tillen, zodat de post eronder blijft. Alleen het stukje van de fiets naar de deur is de post onbeschermd. Maar de nattigheid valt dan meestal wel mee.

Re: Onstuimig weer

30
@anne en elisa
kop op! temperatuur gaat weer lekker omhoog. volg weeronline en loop tussen de buien door.
we laten ons niet afschrikken door het weer. tegen de tijd dat het vrijdag is , valt het vast wel mee.
fiets goed laden!
;)
cron