Re: met hittegolf de post bezorgen

41
Jette schreef:@ postbode21

TNT kleding... 8-)
Ik hoop dat ik nog lang in mijn TNT kloffie mag lopen, heb de nieuwe bedrijfskleding gezien en vindt het (nog) niet mooi.
Ik moet altijd ff wennen aan veranderingen.
Waar heb je die gezien? Ik had begrepen dat het sowieso niet eerder dan 2012 beschikbaar zou komen. Verschilt het heel erg van wat we nu dragen?

Re: met hittegolf de post bezorgen

42
Ergens online... weet het niet precies meer. Kom op zoveel sites.
Het logo is erg aanwezig (vindt het logo zowieso al niet mooi) en het oranje is veel en fel.
Maar de combinatie met blauw is wel mooi...zwart wordt zo snel vaal.
Opvallende bedrijfskleding, vind ik not done, maar ik ben een rare wat dat soort dingen betreft.

Re: met hittegolf de post bezorgen

45
Ik ben gisteren al om 8 uur begonnen met de post. Normaal ga ik eerst de krant lezen maar voorop zag ik dat het 27 graden zou worden. Toen heb ik de krant even de krant gelaten en meteen mijn fietstassen vol gestopt met post. Toen hup eerst mijn eigen straat bezorgen en daarna met de fiets de rest. Daarna de autoroute en na het afmelden kon ik lekker op mijn reet gaan zitten en de kranten lezen. Puf, het was wel warm in de auto. Op de fiets ging het nog wel zo vroeg. Voor a.s. vrijdag heb ik er al meer dan 700 dus dan hoef ik mezelf ook niet te vervelen. Hoef vrijdag geen autoroute te doen. Mijn man moest iets afhandelen bij een schadebedrijf en heeft voor vrijdagmiddag vrij gevraagd. Doet hij eerst de autoroute.
Na de post bed verschonen, briefje voor AH maken, auto wat poetsen, afwasmachine leegruimen, folderpakketten binnen halen en aftellen. Dan ben ik blij als ik 's avonds lekker in bad kan en t.v. kan kijken. Dat snap je zeker wel. Hoeveel post hebben jullie voor vrijdag?

Re: met hittegolf de post bezorgen

46
Newman schreef:
Jette schreef:Lekker warm hè, vandaag...... :D
En nu alweer voorbij.......... :evil:
Ik vond het gisteren alweer te warm, ja als ik fietste kreeg ik wat wind. Vandaag was gewoon benauwd.
Gelukkig ging het waaien. twee kleine buien gehad.
Hoe ging het met de collega/bezorgers in raalte? hoorde dat daar straten waren ondergelopen.

Re: met hittegolf de post bezorgen

49
Geertjan schreef:
Jette schreef:Was niet in Raalte...iets noordelijker.
Dan heb ik het verkeerd gehoord. Hopelijk was het 'smorgens weer gezakt, anders heb je een kano nodig voor het bezorgen.
Grapje...vééél noordelijker! :D
De volgende morgen, waren de straten alweer bijna droog.
cron