AD 19 april uw mening
Geplaatst: 27 apr 2012, 09:16
Dit is waarom het bij PostNL fout gaat:
Na de berichtgeving over de chaos bij PosNL wil ik graag rechtzetten dat het niet aan "ongemotiveerde" bezorgers ligt. Wij willen maar al te graag de kwaliteit bieden die PostNL altijd sierde, alleen mogen wij niet meer. De directie geeft met resolutie maatregelene aan dat op kwaliteit mag worden ingeleverd. Piroriteit bij de bezorging ligt ozoveel mogelijk bezorgen, is het geen post dan maar reclame, in een zo kort mogelijke tijd. Wij moeten onze post binnen een bepaalde tijd bezorgen. Een computer berekent de tijd in seconden per adres. Service, zoals aanbellen, vragen beantwoorden wordt in de berekening niet meegenomen. Wij zijn afhankelijk van weersomstandigheden, soort en hoeveelheden reclame en het aantal fouten binnen de gesorteerde en machinaal verwerkte post. Halen wij de voorgeschreven tijd niet, dan krijgen wij de gelopen tijd niet uitbetaald. Daarbij behoren termen zijn instructies als 'foute post niet na-bezorgen, niet aanbellen bij de buren, geen adressen opzoeken in telefoonboek', want dat kost tijd en dus geld. Wij gaan graag terug naar kwaliteit van toen, maar krijgen de kans niet. Wij vingen met onze protesten bot, maar hopen dat klanten de directie wakker schudden met hun klachten. Want daar kunnen ze niet omheen.
Ad pagina 23.
Na de berichtgeving over de chaos bij PosNL wil ik graag rechtzetten dat het niet aan "ongemotiveerde" bezorgers ligt. Wij willen maar al te graag de kwaliteit bieden die PostNL altijd sierde, alleen mogen wij niet meer. De directie geeft met resolutie maatregelene aan dat op kwaliteit mag worden ingeleverd. Piroriteit bij de bezorging ligt ozoveel mogelijk bezorgen, is het geen post dan maar reclame, in een zo kort mogelijke tijd. Wij moeten onze post binnen een bepaalde tijd bezorgen. Een computer berekent de tijd in seconden per adres. Service, zoals aanbellen, vragen beantwoorden wordt in de berekening niet meegenomen. Wij zijn afhankelijk van weersomstandigheden, soort en hoeveelheden reclame en het aantal fouten binnen de gesorteerde en machinaal verwerkte post. Halen wij de voorgeschreven tijd niet, dan krijgen wij de gelopen tijd niet uitbetaald. Daarbij behoren termen zijn instructies als 'foute post niet na-bezorgen, niet aanbellen bij de buren, geen adressen opzoeken in telefoonboek', want dat kost tijd en dus geld. Wij gaan graag terug naar kwaliteit van toen, maar krijgen de kans niet. Wij vingen met onze protesten bot, maar hopen dat klanten de directie wakker schudden met hun klachten. Want daar kunnen ze niet omheen.
Ad pagina 23.