Re: Belastingdienst gaat ons mailen

6
@denieuwe

als dat het gevolg zou zijn ga ik akkoord (Y)

@elisa
we leven bij de dag over twee jaar...
Nu Genieten we nog van het rondbrengenen sorteren van alle blauwe..

er blijven zeker met de vergrijzing genoeg Nederlanders over die nog steeds geen gebruik maken van internet.
dus het zal zo'n vaart niet lopen.

Re: Belastingdienst gaat ons mailen

7
Laten de blauwe brieven a.u.b. nog jaren blijven bestaan! Wij bezorgen ze heel graag want zo'n serieuze klant hebben wij als bezorgers ook nodig (voor onze eigenwaarde) naast die kul van de PCL en Vriendenloterij waar menig mens zijn buik al vol van heeft. Voor Sandd is het ook vervelend want die zou een hele grote klant verliezen. De belastingdienst zorgt toch maar even voor miljoenen stuks post per jaar. Gaat Sandd hier proactief op inspelen? Dus zo snel mogelijk ook pakketten gaan bezorgen en niet maar afwachten tot er minder post komt. Men moet ze verdomd snel zijn want daar wil PostNL ook zijn pijlers op gaan richten. Dat stond gisteren nog in De Stem. Als je te laat bent is de markt verzadigd en kom je er niet meer tussen. DHL, PostNL, TNT, DPD, de snelkoeriers e.d. zitten al in de pakketten. Dus Sandd, ben proactief en boor nieuwe markten aan vóórdat de concurrenten dat doen. Wij bezorgers willen veel post en niet maar 350 stuks zoals voor morgen.

Re: Belastingdienst gaat ons mailen

9
@postbode7,

Alle belastingaangiften digitaal zie ik nog niet zo snel zitten.
Websites zijn moeilijk te beveiligen.
Dan liggen echt je gegevens op straat.
De kosten van automatiseren mag je ook niet onderschatten.
Er waren al problemen met Digi code.
Pas heb ik nog brieven van de belasting bezorgd waarin stond hoe je digitaal aangifte kan doen.
Voor mij zelf zat er ook een brief bij zodoende weet ik het.
Het probleem is dat mensen blindelings vertrouwen op computers en de gevaren onderschatten.
Mijn zoon kent studenten op de TU Eindhoven die elke site kunnen hacken.
Het is net als met je huis.
Je kan het nog zo goed beveiligd hebben met goede sloten en een alarm.
Maar als ze echt binnen willen komen dan lukt dat toch wel.
cron