Re: blogje har099bezorgster!

591
@har

Ha, je bent weer terug (Y)
zo lang ben je nog niet weg hoor, morgen 6 weken.. :lol:

lekker dat je zo snel weer terecht kan.. is het vakantievervanging of een wijk voor vast?
geniet er maar van morgen.. echt veel om te sorteren is er niet.
ben benieuwd welke verzorgingstehuizen of winkeliers jij weer het vuur aan de schenen
gaat leggen.. :?

Re: blogje har099bezorgster!

593
bezorgdagje 9/7/13

lekker vroeg begonnen, om de hitte voor te zijn! me ff snel ingesmeerd met factor 50!
Ik had maar 1 bak, dus het was wel een rustig dagje voor mij! alleen het was me een partij zoeken.. zo had ik straten verkeerd gesorteerd, moest ik wel al 6 mensen vragen waar ik in godsnaam bepaalde straten kon vinden, de eerste straat lag gewoon paal voor me neus aan de overkant.. en de ander lag halve wegen een andere postwijk. en om het nog leuker te maken, mocht een dijk op.. waar je niet mag fietsen.. leuk denk je? nou echt niet! 2 nummers liggen dus voor de dijk helemaal achterin, dan heb je een bedrijf en 3 huizen halve wegen de dijk gelukkig met trap.. en dan heb je de brandweer en nog eens 7 huizen aan het einde van de dijk.. dat was me een partij zoeken! vrijdag meer geluk.. ik denk zeker dat de mensen dachten dat ik gek was ofzo... ze zeide zelf *dat kun je beter op het politiebureau vragen, die weten dat vast wel!*
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

595
@slagvaardige

ben jij niet op vakantie?
als ik weg ben, ben ik ook echt weg.
ik check geen post en neem zelf mijn mobiel niet mee als ik mn hotelkamer uit ben.
ben alleen voor noodgevallen bereikbaar.



@har
je valt weer met je neus in de boter har
niet fietsen op de dijk? ligt eraan waar de brievenbussen zijn..
als het aan de andere kant is , is het niet logisch.
:D

Re: blogje har099bezorgster!

597
@Slagvaardige

ja kreeg ook meteen de vraag of dat ik intressen had in een krantenwijk.. ik zo, bel maar als er 1 vrij komt dan zien we later wel. ze zijn zo blij, dat ik zelfs 2 keer in het systeem stond! wilde wel graag me oude inloggegevens hebben, want de nieuwe hadden ze nog niet opgestuurt, een beetje lastig als je wil afmelden en er niks af te melden valt!

@Carla
het is zo ie zo geen logische wijk, alle straten liggen op een kluitje, maar als ik de dijk op moet, mag ik helemaal naar de andere kant van de wijk fietsen.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

599
van de kranten? nou daar denk ik wel ff 10x overna voor dat ik die wijk wilt overnemen haha! die schijnt ook nog steeds een vervloekte wijk te zijn, niemand die hem wilt! ik zou wel het liefst me oude postwijk hebben, maar als ik een andere wijk heb dan vind ik het ook best, een verandering is best goed! :) anders heb ik het idee dat ik op een automatische piloot aan het lopen bent, :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: blogje har099bezorgster!

600
bezorgdagje 12-7-13

ik had maar 2 bakken vandaag! ik heb vandaag niet echt veel meegemaakt.. al moet ik zeggen dat huizen zoeken die niet meer bestaan niet bepaald me hobby is. Gelukkig kon ik de rest wel vinden. was wel even snel klaar als dinsdag! dus kon snel weer naar Dordrecht!

om 11.55 werd ik gebeld, de huidige bezorger voelde zich weer fit genoeg om volgende week veder te gaan. ik vond het best.. ik en een te kleine wijk.. dat gaat op zijn tijd wel erg vervelen.
Toen kreeg ik de vraag of ik voor 3 keertjes een wijk wilde lopen. Ik vond het best.. vervolgens las ik in een e-mailtje een andere vraag of ik geen intresten had in een wijk in Gorinchem-oost! dus ik meteen vragen van, welke wijken zijn er open dan? kreeg er 2 voor geschoteld dus ik had keus zat, uiteraard pak ik dan de wijk die enorm groot is! gelukkig had ik de wijk al eens eerder gelopen en was er niet veel veranderd! dus vanaf de 26ste heb ik 2 wijken tot aan de 2 augustus.. en daarna heb ik tijdelijk een wijk onder me hoede tot dat er een wijk vrij is in me eigen regio!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron