Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

394
Karma hahaha. Vorige week werd ik zowat, toen ik met mijn wijk bezig was en de straat uitreed - ik kwam van rechts- door een troela van mijn sokken gereden. Daarna parkeerde ze ergens dubbel.

Ik ben nu met de post bezig en wat denk je? Staat ze daar weer dubbel geparkeerd helemaal met de neus van de auto over de stoep heen.

Alleen nu zijn ze bezig haar auto weg te slepen. Hahaha

Er staan allemaal memsem omheen. Haar zie ik er echter nog niet bij.

Karma! Hahaha

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

396
Ik zag vanmorgen iemand die had zijn auto op de stoep geparkeerd (via een open parkeerplaats de stoep opgereden)
Heel hinderlijk voor iedereen op de stoep. Je kon er niet langs
Terwijl hij daar zo aso stond heeft iemand zijn auto op de open parkeerplaats gezet waardoor de stoep auto niet meer weg kon. En politie kwam langs toe de stoepparkeerder stond te schelden en te tieren dat ie de stoep niet meer af kon. (paaltjes langs de stoeprand) Hij kreeg een boete geloof ik en werd heel erg boos daarom. Even later zag ik dat ie werd afgevoerd in de politiewagen en zijn auto weggetakeld. Die zal voortaan wel beter kijken waar hij parkeert denk ik... :D ;)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

397
Hahaha dit zijn echt leuke dingen om te zien @Nieuweling!

Ik voel dan inderdaad enig leedvermaak en verkneukel mij heerljjk hierom.

Ja dat mokkel dat mij bijna van de sokken reed, keek ook niet op of om vorige week. Het interesseerde haar geen ene hol. Des te leuker vond ik het toen haar auto werd opgetakeld door de sleepdienst. Haha.

Wat zal ze opgekeken hebben. Haha. Jammer dat ik toen al de straat uit was. Heb ik niet gezien.

Wat zou zo'n grapje kosten?

Net goed voor die vent ook. Mijn man zou hem ook zo neergezet hebben dat de aso er niet meer uit kon. Zo is hij wel! Hahahaha

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

398
Regelmatig wordt mijn doorgang versperd door de busjes van PostNL. Er zijn een paar stukken waar fietsen gewoon in mogen en auto's niet daarom staan er paaltjes. Maar daar staan verdacht vaak PostNL busjes voor en dan moet je afstappen en er omheen lopen.
Gisteren werd de doorgang van de sandd chauffeur versperd door een busje van de concurrent. Nu stond dat busje daar met twee pakketten voor mij dus dat vond ik niet erg maar die weg is gewoonte smal voor twee auto's. Die PostNL mensen denken waarschijnlijk dat zij hun auto wel overal mogen neerzetten.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

400
Als pakketbezorger moet je soms wel de regels overtreden om een pakje te kunnen bezorgen, maar natuurlijk is het niet de bedoeling dat je een doorgaande weg blokkeert met je bus(je). In een normale straat in een woonwijk kan en mag je, naar mijn idee, best even stilstaan mits het snel gaat. Als je namelijk bij elke stop een parkeerplaats moet zoeken en je auto daardoor moet uitzetten, ben je de volgende dag nog bezig en is je auto na een maand, om het netjes te zeggen, naar de filistijnen.

Afgelopen donderdagavond stopte ik nog in een smal straatje. Ik pak het pakje, bel aan, er wordt gelijk open gedaan, geef het pakje, loop snel terug omdat ik zie dat er een auto achter me stopt, stap weer in en rij ongeveer 50m verder om netjes aan de kant te gaan. Dit alles in totaal heeft nog niet eens 1 minuut geduurd. Komt die man ineens naast mij stilstaan: "Ja, je bent zo druk bezig. Je rijdt beroerd, je parkeert beroerd. Dit zal je een keer duur komen te staan, jonge." Ik kreeg niet eens de kans om te reageren, want toen reed hij alweer weg. Hij heeft misschien 30 seconden moeten wachten. Wowww, dat is zwaar zeg :shock:

Zelf moet ik ook wel eens wachten op mensen die in de weg staan, maar dan ga ik toch ook niet zulk commentaar leveren. Nee, ik accepteer het gewoon en wacht netjes of ik rij achteruit en zoek een andere route. Ik was die avond trouwens verre van druk en reed gewoon normaal.
cron