Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

353
Als elke dag loop ik ook vandaag de school binnen om de post bezorgen. Al een hele poos mis ik daar de vriendelijke man
die mij soms koffie gaf. Ik vertel dat aan een vrouw daar. Die zegt mij dat hij niet de conciërge is, zoals ik dacht , maar de absentie medewerker en dat hij een burn-out heef, nu is weer aan he werk voor een paar uur.
Op de terug, kom ik deze man tegen. Ik begroet hem, en wens hem beterschap.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

354
De wijk waar ik woon zocht nog een bezorger dus ik heb mijn huidige wijk geruild tegen deze wijk. Bij de winkels en café's even gemeld dat het vandaag de laatste dag was dat ik de post overhandigde.
De post voor mijn nieuw wijk die maandag ingaat is vandaag niet bezorgd en of ik die maandag meteen mee kan nemen. Het is dat ik in deze wijk woon en hem dus goed kan maar anders is het wel raar om iemand in zijn nieuwe wijk een dubbele lading te geven. Nog maar afwachten of ik hier een extra wijkvergunning voor kan vangen.

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

356
@Postboy

allereerst gefeliciteerd met je nieuwe wijk. ik neem aan dat je er blij mee bent.
Ga je de café's en winkels niet missen postboy?

natuurlijk geldt de bezorgbon voor afgelopen vrijdag ook .
let er op dat je deze ook in je krat krijgt of vraag via de mail
dat ze die direct meegeven.
Dan kan je bij de maandafrekening controleren of alle bonnen zijn verwerkt.

je hebt ook een nieuwe wijkvergoedingen kaart nodig. (Y)

Re: Wat maak jij zoal mee tijdens je postrondes?

357
Afgelopen zaterdg toen ik net klaar was met mijn wijk voor Postnl en ik naar huis reed zag ik een keurig geklede man lopen. Hij liep met zijn rug naar mij toe. Hij zal mij wel niet hebben gehoord, want ineens stak hij zijn hand achterin zijn broek en begon zijn achterwerk flink te krabben. Tussen de bilnaad he? Pontificaal op straat. Haha.

Ik reed langs en deed maar net alsof ik niets gezien had. Haha
cron