Re: sorteren

41
@Marius

het gaat dus om 1*1 Sandd.

beetje lastig zo in het midden maar de rest van de cijfers kan je vergeten.
1*1 = STRAAT 1/1 het gaat om een even nummer!
ben heel benieuwd of dit klopt marius..
als ik het vanaf hier zo kan uitrekenen dan is het een logisch systeem toch?

en Ja, het is elke week hetzelfde straat nummer.

dus als GRONINGERSTRAAT heeft gekregen SND 4/ DAN IS HET ELKE WEEK SND/4 ;)
SND4/1 OF SND 4/3 OF SND 4/5 IS EEN EVEN NUMMER
SND 4/2 OF SND 4/4 ETC IS EEN ONEVEN NUMMER.... ;)

Re: sorteren

42
Ja Marius op de markt bij de groente kramen hebben ze die en je snijdt de zijkant eraf zodat je en ingang krijgt per doosje. Je mag ze zo meenemen en ze vinden het leuk om te horen waarvoor.

Re: sorteren

43
Volgens mij heb ik gisteren voor het eerst een score behaald van over de 200 per uur met het sorteren... en niet zo'n klein beetje ook!
Ik heb het getimed, ik haalde 377 per uur!!

Moet er wel direct bijzeggen dat het nog steeds niet representatief is. want dit keer bestaat ruim de helft uit belastingenveloppen! Die zitten al allemaal netjes recht op elkaar, en belangrijker, zo goed als al op volgorde!
Was dus een eitje ;-)

Nouja.. moet de andere wijk nog sorteren. Kijken of ik het weer ga halen. Denk het niet, die is moeilijker, meer straten ;-)

Re: sorteren

44
Dat is gaaf je hebt de timer erbij gehaald! We gaan een wedstrijd doen hier wie het sneltst sorteert! Ik heb de stopwatch al klaar, maar die zelf niet mee natuurlijk hihih!!
Maar ik blijf toch zeggen dat ik die code onhandig vind om te gebruiken heb dat ook nooit gedaan.

Re: sorteren

45
@Marius,
ja lag lekker op volgorde die blauwe enveloppen,
wat voor methode ook, heb je het nu op kleur gedaan marius : :P , zolang je het maar leuk blijft vinden.
en de aantallen zijn deze week van dien aard dat het goed te doen is toch :?:
vandaag lekker weertje , zo meteen mijn 2e wijk en dan al klaar ;)


@Elisa

je vind de code onhandig maar hebt het nog nooit gedaan!
dat is flauw , let wel niemand hoeft het van mij te doen hoor...
maar iets afkraken zonder echt geprobeerd te hebben :roll:

Re: sorteren

46
Ik heb inderdaad een stopwatch erbij gehaald.. nog geen 3 euro bij de action! :D
Ik heb hem nu even op pauze gezet.. maar ben bijna klaar. Even wat foutjes wegwerken.
Omdat ik vandaag geen VSP heb, doe ik vandaag alles op Sandd-code.. alleen jammer dat die code geen rekening houd met straten waarbij even en oneven op elkaar volgen. Nu ben ik een paar stapeltjes vergeten :roll:

Mijn vrouw vind die code ook echt helemaal niets hoor.
Laten we het er maar gewoon op houden dat sommigen liever namen zien, en anderen kunnen beter met getallen onderweg...

Ik zelf doe nu beide, afhankelijk van de situatie.

Re: sorteren

48
Als je per hele straat bezorg, is er ook niet zo heel veel voordeel met sorteren op Sandd-code.
Het grootste voordeel met de Sandd-code heb je pas als je straten hebt die uit meerdere blokken bestaan, en je bezorgd per blok. In dat geval kan het wel handig zijn, omdat de Sandd-code ervoor zorgt dat de straten al meteen opgedeeld zijn van hoek tot hoek, en dat is makkelijk bij het looproute samenstellen. Het scheelt namelijk een extra stap.

Maar Sandd-code heeft ook een nadeel. Want bij Sandd schijnen ze te denken dat elke straat een even en oneven kant heeft, en dat is niet altijd zo. Dan krijg je dus 2 stapeltjes die je weer samen moet voegen. Niet dat het erg is, ik bedoel, dat is 1 seconde werk, maar je hebt wel onnodig veel tafelruimte nodig dan ;-)

Re: sorteren

49
@Marius

ja, deze keer kan je het a.h.w. op de tafel uitleggen.
maar niet als je zoals a.s. vrijdag weer 1000 stuks of meer ontvangt.
dan is het toch maar heel prettig dat die stapel oneven/even in tweeén is na sorteren. ;)
cron