Krant huisnummer 10a en 10

1
Iemand is lid geworden van een krant als proef abonnee. Echter ze hebben het verkeerd gemuteerd. De jarenlange abonnee van huisnummer 10 is opeens verhuisd naar 10a. Nu heeft de trouwe abonnee gebeld met haar krant. De krant laat weten dat ze het gaan oplossen en dat dit een weekje duurt. Dit is toch waanzin dat hierover een week gedaan moet worden?

Ik krijg nu klachten omdat op huisnummer 10 niet meer bezorgd wordt en als ik klachten krijg loop ik mijn bonus mis! En een extra krant zit er ook niet altijd in.....

Re: Krant huisnummer 10a en 10

5
Had begrepen dat bij 1 keer je bonus niet in gevaar komt. Maar wil liever toch dat het hersteld wordt. Immers het blijft denk ik jaren in de administratie staan. Daar ben ik niet zo van gediend!

Nieuwe abonnee meld zich aan en woont op 10a. Vervolgens heeft de krant op 10 stop gezet en aangemeld onder dezelfde naam op 10a. Ik heb met de depot houder afgesproken dat de reserve krant even op mijn stapeltje komt zodat ik ze beide kan blij maken met de krant. Had diegene al 2 andere kranten gegeven maar daar mee was ze niet tevreden. Maar goed, beter iets dan niets toch? Doe me best!
cron