rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

1
Toen ik afgelopen vrijdag de post bezorgde kwam ik in de laatste straat een paar rotjongens van tussen 13 en 16 die aldoor met sneeuwballen gericht naar mij gooiden. Ook gingen ze door nadat ik een paar keer heb gevraagd op te houden.

Ook hebben ze sneeuw in mijn fietstassen gedaan.. Daardoor was de gele doosjes nat.
Gelukkig zat er niet veel meer in..

Hoe pak ik dit de volgende keer aan?
ex Sandd Postbezorgster

Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

2
Dat had ik 2 jaar terug toen we lopend met heel veel reisgidsen door de wijk moesten, ik werd de hele tijd achtervolgd door 3 van dat soort blagen, en maar gooien.
Je vraagt eerst vriendelijk te stoppen, hielp niets , toen maar een gesprekje aangaan, dat hielp even. Maar later begonnen ze weer. Echt gericht gooien steeds. Negeren dan maar en doorgaan en dat heeft gewerkt.
Deze vrijdag had ik er eentje die wilde gooien maar ik begon al meteen tegen m aan te kletsen en dat hielp. Ik zei nog snel, ik weet waar iedereen woont hier in de wijken dus kan zo naar je ouders.
Preken helpt niets hoor! Misschien beter maar doorlopen en negeren.

Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

5
har099bezorger schreef:zoiets heb ook meegemaakt paar jaren terug. ik was in de stad, en er werdt maar gegooid... ze bleven maar gooien.. kon geen kant op. tot dat bewoners gingen kijken wat er aan de hand was. en stuurde die jongen die weg. maar ik? ja ik was in schok en drijfnat.
'ze' is meer- en 'jongen' is enkelvoud. Waren het er nu meer :?:

Enfin: volgende keer flinke steen in sneeuwbal doen en terug gooien, het liefst gericht.
Tuig moet je met een tuigenstreek aanpakken want tot reden zijn ze niet in staat. :twisted:

Het heeft mij jaren geleden geholpen. 8-)

Re: rotjongens die aldoor met sneeuwballen gooien

6
slagvaardige schreef:Zijn er teveel dan doe ik eerst een andere straat en kom later terug.
Ik was net bezig met de laatste straat.. Dus ik ben gestopt en contact opgenomen met mijn depothouder. Ik mocht de volgende dag verder bezorgen..

Ook heb ik gevraagd wat ik de volgende keer kan doen als dit weer gebeurt. Daar kreeg ik helemaal geen antwoord op. Leuke depothouder he... :evil:
ex Sandd Postbezorgster
cron