Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

1
Misschien is het handig hier een soort ruilbeurs op te zetten. Tenminste als iemand op OVO basis werkt dan mag ook een ander persoon je postwijk uitvoeren. Daarin moet dan wel vertrouwen zijn. Zo ken ik iemand die heeft bijna exact dezeflde wijkt als Sandd en PostNL. Echter zij durft de post niet in één keer te bezorgen. Misschien is het handig hier een soort forum op te richten dat iemand een wijkje er bij zoekt die in haar/hem eigen wijk doet vallen. Je kunt dan een extra wijk er bij doen dat ongeveer in de zelfde straten vallen. Je kunt dan de post gemakkelijk samenvoegen. Een aanrader is natuurlijk dat je zelf de post nog moet gaan sorten dat je de post van de concurrent ook gelijk erbij kunt sorteren. Bij PostNL zou het ook kunnen maar dan moet je de post misschien wel naar je eigen huis meenemen en dan snel de rest van de post invoegen dat wat minder gemakkelijk is denk ik. Een idee?

Re: Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

6
verzendenenontvangen schreef:Concurrentiebeding heb je niet meer. Een wijk heb je hier één keer postbezorger van post van PostNL en dan later van Sandd met dezelfde persoon. Ik als geadresseerde maak me totaal niet druk om dat dit nu in twee keer bezorgd wordt of in één keer.
Concurrentiebeding is wat heel anders, maar goed. Wat jij bedoelt: bezorgen voor bv PostNL en Sandd, dat is toegestaan, maar onder strikte voorwaarden, waaronder: post en andere zaken gescheiden houden. Natuurlijk maakt het de ontvanger niet uit, maar de postbedrijven zijn er heel duidelijk in. Spullen van PostNL (bv fietstassen) mogen ook alleen voor PostNL-post worden gebruikt. Moet niet gekker worden, vzo die de regel niet kent.... ;-)

Wil trouwens best een weekje ruilen met iemand op een Waddeneiland ;-)

Re: Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

7
Nee VZO, je mag de post niet mengen. Je mag wel voor beide bedrijven werken, maar je moet ze gescheiden lopen. Dit is mij heel duidelijk gemaakt tijdens mijn sollicitatie bij Postnl en ook Postservice heeft mij dit duidelijk gemaakt. En ik snap dat best. Het zijn en blijven concurrenten. En dat geeft niet. Is alleen maar gezond.

Maar je moet de wijken gescheiden lopen. Zo moeilijk is dat niet.

Re: Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

8
Vzo je zit doelbewust de boel op te ruien o f je bent bezig forumleden uit de tent te lokken.
beide "not done".
sandd en postnl zullen wel blij hier te lezen dat je oproept om post van postnl en sandd te vermengen.
het is hen natuurlijk niet onbekend waar jij de post bezorgd.

ik heb besloten vanaf nu je berichten te negeren.
Ps. anja hemelrijk, een gewaarschuwd mens telt voor 2 :D

Re: Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

9
Carla
hebben wij vanaf nu dezelfde vijand ?
ik heb v&o al heel lang verbannen.
dit omdat hij begon te dreigen om mijn werkgever in te lichten over mijn ideeën
had toen al geen werkgever meer maar dat kon dit schaap niet weten
alleen maar geblaad over de dingen die hij belangrijk vindt
het ergste is nog dat hij overtuigd is van zijn gelijk van zijn standpunten
als je tegen zijn standpunten ingaat wordt hij verrekte irritant

Re: Uitwisseling van postwijken? Postwijken ruilen!

10
Oke dan mag het niet. Het niet uitbetalen van werk mag ook niet maar toch gebeurd dat? Het is veel erger dat er mensen zijn die hun post weggooien in een sloot of in het oud papier. Hier loopt ook iemand anders voor PostNL terwijl het door diegene gelopen moet worden. Als je aan alle regels wilt houden dan kun je net zo goed thuis blijven zitten?! Denk dat we ons beter druk kunnen maken over schendingen van mensenrechten en mensen die geen eten hebben.

Jezus' opdracht is uw vijanden lief te hebben.....

Jan de Graaf: de woorden die u sprak waren niet bepaald netjes en op een grove manier? Sorry dat ik heb gezegd dat ik uw werkgever wilde inlichten dat had niet gemoeten. Dat was uit boosheid. Ik dacht dat u mijn berichten niet meer las, maar zo te zien doet u dat nog wel.

Iemand schreef dat Carla41 een spion zou zijn. Die intuïtie had ik ook al maar ja bewijzen kun je niet. Hier was een in het dorp dat ontslag had gekregen door negatieve uitlatingen op facebook. Ik denk dat we allen voorzichtiger moeten zijn.
cron