Valse adressen

1
Wat ik tegenkom is dat mensen valse adressen opgeven. Bijvoorbeeld Krokusstraat 1-29 waarbij de nummers 17 en 19 ontbreken. Mensen gebruiken dan deze huisnummers waarbij dan post komt van deurwaarders et cetera. Er zijn ook bedrijven die dit doen. Momenteel loopt er een verzoek tot handhaving en gaat de handhaver ter plekke langs. Dit ter voorkoming van valse adressen tegen te gaan!

Re: Valse adressen

2
en waar belt de handhaver dan aan vzo bij nummer 17 of 19?
heel sterk staaltje fantasie moet je hiervoor hebben. :lol:

jij hebt post voor niet bestaande adressen? gewoon retour sandd lijkt me.
maar hoe weet jij nou wat erachter die post zit.. maak je het open dan?

Re: Valse adressen

3
Ik maak geen post open (brief geheim!). Ik zoek het adres op het internet en dan zie je dat daar het adres van de webshophouder op prijkt. En vervolgens de gemeente hiervan verwittigd. Misstanden moeten aangepakt worden vind ik. Dit betreft niet van Sandd overigens.

Het is trouwens in de wet geregeld dat je niet zelf adressen mag aanmaken. Wanneer je een extra adres wilt dan dien je dit aan te vragen in de gemeente waar je dat wilt hebben.

Re: Valse adressen

7
verzendenenontvangen schreef:Wat ik tegenkom is dat mensen valse adressen opgeven. Bijvoorbeeld Krokusstraat 1-29 waarbij de nummers 17 en 19 ontbreken.
Ik had bij twee invalwijken toch wel veel post voor garageboxen met eigen huisnummer.
Wel voornamelijk "goede doelen". Zeker mensen die op straat zijn aangesproken en zich er gemakkelijk van af wilden maken.
cron