Ook bezorgen op naam mogelijk in plaats van op adres

1
Vraag aan Sandd:
Heb een vraag over de postbezorging. Ik heb begrepen van een postbode dat uw organisatie bezorgd op adres en niet op naam. Ik vroeg mij af hoe u dan bezorgd op onze industrieterrein? Daar heeft vrijwel niemand een huisnummer?
Antwoord van Sandd:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Het klopt wat de bezorger/ster zegt, wij bezorgen op postcode huisnummer combinatie.
Dit houd in dat als er geen huisnummers er bij staat hij/zij het in een brievenbus bezorgt (nummer welke op het poststuk staat).

Wenst u dit op naam bezorgt te hebben dan kunnen wij altijd een verzoek maken of de bezorger/ster dit in vervolg wil doen.
Mocht dat het geval zijn dan ontvangen wij graag van u uw postcode huisnummer combinatie en zullen dan het verzoek doorzetten.

Hopend u zo voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,
Het is dus ook mogelijk dat de postaanbieder bezorgd op naam in plaats van adres. Dat lijkt me ook beter idee omdat veel bedrijven geen huisnummer vermelden op het pand. Bij PostNL pakketdienst is het zo dat wanneer er géén naam vermeld wordt van het bedrijf dat pakket retour afzender gaat zo ik begrepen heb?

Re: Ook bezorgen op naam mogelijk in plaats van op adres

2
Het woord huisnummer zegt het al: dat vind je meestal op een huis. :mrgreen:
Ik vind dat firma's die op een industrieterrein zijn gevestigd, verplicht een postbus moeten hebben en uitsluitend daar hun post ontvangen, inclusief bonnetjes waarop staat waar ze hun pakketten kunnen laten ophalen.
De consument kan tegenwoordig immers ook de boodschappen van o.a. de Albert bij depots langs de snelweg ophalen.
Dan moeten bedrijven dat ook kunnen.

Re: Ook bezorgen op naam mogelijk in plaats van op adres

3
@vzo

De meeste bedrijven hebben wel een nummer op de gevel staan is mijn ervaring.

Wat een rare zinnen:
"ik vroeg mij af hoe u dan bezorgd op onze industrieterrein"
"als er geen huisnummer er bij staat hij/zij het in een brievenbus bezorgt (nummer welke op het poststuk staat)"

is dit door Sandd geschreven? ik heb sterk de indruk dat jijzelf dit in elkaar geflanst hebt VZO . :roll:
cron