Re: Aparte nummering industrieterrein?

21
RedSquirrel schreef: Ik laat mijn bol.com pakjes tegenwoordig bezorgen bij het Albert Heijn-afhaalpunt.
Als je namelijk 4 boeken bestelt bij Bol, wordt er 4 ochtenden bij je aangebeld.
"Nee meneer, we kunnen een bestelling niet altijd in 1 keer versturen". (= dat doen we NOOIT!) :mrgreen:
Neem een grotere brievenbus.

Re: Aparte nummering industrieterrein?

22
ike schreef:
RedSquirrel schreef: Ik laat mijn bol.com pakjes tegenwoordig bezorgen bij het Albert Heijn-afhaalpunt.
Als je namelijk 4 boeken bestelt bij Bol, wordt er 4 ochtenden bij je aangebeld.
"Nee meneer, we kunnen een bestelling niet altijd in 1 keer versturen". (= dat doen we NOOIT!) :mrgreen:
Neem een grotere brievenbus.
Mijn 'brievenbus' heeft maximale klepgrootte. Wat er doorheen wordt geschoven valt in een ruime hal.
BOL.COM SLAAGT ER GEWOON NIET IN OM 4 BESTELLINGEN TE COÖRDINEREN TOT 1 LEVERING.

Re: Aparte nummering industrieterrein?

23
RedSquirrel schreef:
ike schreef:
RedSquirrel schreef: Ik laat mijn bol.com pakjes tegenwoordig bezorgen bij het Albert Heijn-afhaalpunt.
Als je namelijk 4 boeken bestelt bij Bol, wordt er 4 ochtenden bij je aangebeld.
"Nee meneer, we kunnen een bestelling niet altijd in 1 keer versturen". (= dat doen we NOOIT!) :mrgreen:
Neem een grotere brievenbus.
Mijn 'brievenbus' heeft maximale klepgrootte. Wat er doorheen wordt geschoven valt in een ruime hal.
BOL.COM SLAAGT ER GEWOON NIET IN OM 4 BESTELLINGEN TE COÖRDINEREN TOT 1 LEVERING.
Maar als je alles naar een servicepunt laat sturen, dan komt de levering toch nog steeds niet in 1x binnen?

Re: Aparte nummering industrieterrein?

24
Newman schreef: Maar als je alles naar een servicepunt laat sturen, dan komt de levering toch nog steeds niet in 1x binnen?
Mijn vorige antwoord is door de crash afgevoerd....

Ik wacht nu tot de bestelling compleet is voordat ik die ophaal bij Albert Heijn. Dat doe ik als ik toch boodschappen moet doen.
Overigens weet ik nu waarom de postbode vroeger aanbelde met de enveloppen voor Bol.com. Er zaten vaak DVDs of boeken in, terwijl wij zo'n veiligheidsklepje aan de binnenkant van de brievenbus hadden, om het hengelen naar sleutels en deurkrukken te ontmoedigen. Nu ik zelf moet bezorgen in een straat met zulke klepjes, weet ik dat je bepaalde stukken die niet gebogen kunnen worden, niet meer door de brievenbus krijgt, hoe groot die ook moge wezen.
Ik heb dat ervaren met de PCL-agenda's en bij ons het klepje verwijderd. De deurkruk is vervangen door een veiliger type.
cron