Re: Huisnummer zonder toevoeging:

11
Heb ik post voor nr 12 zonder toevoeging terwijl er 12a, b en c is, dan kijk ik even naar de naam op het poststuk. Komt deze overeen met één van de namen op de naambordjes dan gaat daar de post naartoe.

Lijkt me niet meer dan normaal dat je het zo doet. Een beetje zelf nadenken ipv domweg de regeltjes te volgen kan geen kwaad ;)

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

14
Nou ja ik heb een adres waar ik steeds post voor krijg, maar het huisnummer is al vier jaar geleden opgeheven. Het gaat om een bedrijf. Ik meldt steeds op de retoursticker dat het bedrijf weg is daar en ook dat het huisnummer niet meer bestaat. Er staat ook geen pand meer. Afgebroken. Ik weet waar het bedrijf naar toe is en geef bij de retouren aan waar het bedrijf naartoe is gegaan. Maar de post blijft komen omdat sandd die post niet naar de afzender terug stuurt. Ik fiets dus nu naar bedrijf toe en geef hen de post zo en vraag hen of ze de wijziging door willen geven. Er zitten bankbrieven bij, dus ja dat is belangrijk en vakbladen. Gelukkig heeft dat geholpen. En het bedrijf is dankbaar voor de service. Soms vergeet je wel eens een bedrijf waar je een wijziging aan door moet geven. En dat alsnog bezorgen van post waar het nummer van ontbreekt of niet volledig is dat maakt het werk leuk. Ik kijk op mijn mobiele telefoonboek of een naam bij een huisnummer hoort. Staat hij erbij dan bezorg ik hem. Ik heb het ook wel eens aan de postnl concullega gevraagd en die was bereid te helpen. Hoort er gewoon bij. Maar dat is mijn mening. Het is gewoon een extra stukje service. Vroeger was dit ook normaal.

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

15
@slagvaardige
Goede service van jou om eenmalig de post zelf naar het nieuwe adres te brengen.
maar zo te zien vind het bedrijf dat wel gemakkelijk en doen ze er verder niets mee.

al 4 jaar geleden verhuisd..
"Maar de post blijft komen omdat Sandd die post niet naar de afzender terug stuurt. "


Nee, Fout! de post blijft komen omdat dat bedrijf al 4 jaar niet de moeite neemt om
1) een verhuisservice in te schakelen voor de sandd post.. tja daar moet ook voor betaald worden.
2) al 4 jaar niet de moeite neemt om uiteindelijk zelf zijn adreswijziging aan alle afzenders door te geven.

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

16
Nee Brievenbus,

Na 20 keer retour sturen en steeds weer dezelfde fout los ik het zelf wel op....

Ik krijg al 2 jaar lang reclamepost voor een 20 tal adressen van dichtgetimmerde panden zonder brievenbus.
Retour sturen helpt geen bal want de adressenbestanden worden door de afzender niet aangepast.

Eén keer raden wat ik nu met die onbestelbare post doe.... 8-)

Re: Huisnummer zonder toevoeging:

20
slagman schreef:Nee Brievenbus,
Na 20 keer retour sturen en steeds weer dezelfde fout los ik het zelf wel op....
Ik krijg al 2 jaar lang reclamepost voor een 20 tal adressen van dichtgetimmerde panden zonder brievenbus.
Retour sturen helpt geen bal want de adressenbestanden worden door de afzender niet aangepast.
Eén keer raden wat ik nu met die onbestelbare post doe.... 8-)
Voor de 21e keer retour sturen natuurlijk.
cron