Re: mijn eerste VSP klacht

21
elisa schreef:Ja ik heb ook regelmatig post van de buren in mijn bus, van Post.nl meestal en doe ook niet moeilijk daarover, kan gebeuren.
Ik ben ook niet iemand die gelijk een klacht indient, maar het moet niet te zot worden. Zo had ik een tijdje geleden post voor de halve straat in mijn bus, en niet een paar brieven, maar echt een enorme bundel post was er in mijn bus gedouwd. Toen heb ik wel een klacht ingediend. Net als die keer dat een aangetekend pakket met een waarde van EUR 300 gewoon voor mijn voordeur was gezet, en de chauffeur klaarblijkelijk zelf een handtekening had gezet.

Re: mijn eerste VSP klacht

22
Nou daar zou ik dus ook een klacht over indienen. Je hoort als pakketjesbezorger beslist geen pakjes buiten neer te zetten en zeker geen pakjes met een waarde van x euro. Degene die het pakket moet ontvangen moet tekenen en de bezorger niet. Het is een bewijs voor de afzender dat het pakket ontvangen is. Dat is niet voor niets. Als je geen kwaliteit wilt leveren moet je geen pakjes gaan bezorgen. Het moet wel netjes gebeuren.

Re: mijn eerste VSP klacht

23
Ik kreeg gisteren ook mijn eerste klacht binnen:

Bezorgernummer: ........

Goedemiddag Meneer ............,

Om onze kwaliteit te waarborgen, wordt onze kwaliteit gemeten door een panel.
Er is in week 29 geconstateerd dat er een post pas op zaterdag is ontvangen door een geadresseerde.
Kan dit kloppen?

Zo ja, wat is dan de reden dat u de post pas op zaterdag heeft kunnen bezorgen?

Zou u zo spoedig mogelijk willen reageren op deze mail of tijdens kantooruren van 8.00 tot 17.00 willen bellen naar:
088-8682244


Met vriendelijke groet,

Angelique Vijent - Leijdekker
Medewerker bezorgerservice geadresseerd

T +31 (0)88-8682244
F +31 (0)88-8682236

angelique.leijdekker@netwerkvsp.nl<mailto://angelique.leijdekker@netwerkvsp.nl>

[cid:879302610@27052011-2E39]

Ridderpoort 17 * 2984 BG Ridderkerk
Postbus 3083 * 2980 DB Ridderkerk
www.netwerkvsp.nl<http://www.netwerkvsp.nl>

P Please consider the environment before printing this e-mail - Door minder te printen helpt u het milieu te sparen
:?: een post?

is natuurlijk niet waar, maar probeer ze dat maar eens uit te leggen..

Re: mijn eerste VSP klacht

26
aha.. het panel zijn een aantal mensen in de wijk die altijd controleren. Wanneer er drie of meer klachten worden geconstateerd, dan pas wordt er een echte meting gedaan. Dat betekent dat Netwerk VSP willekeurig mensen in de wijk gaat opbellen.

Re: mijn eerste VSP klacht

29
Nee, en soms krijgt de huisgenoot de post en die kiepert het meteen in de vuilnisbak en zegt niets tegen het panellid. Degene die dan moet bellen, heeft dan niets gekregen. En dan heb je een klacht...
Dit werd ons bij het aannemen door Postservice verteld. Die hebben ook zo'n panel. Ze vertelden dat dit soort dingen geregeld voorkomen. Vaak zijn klachten dus onterecht, vanwege dit soort zaken.
Moet je dan ook niet al te zwaar aan tillen. Zolang jij maar zo goed mogelijk en op de afgesproken tijden de post bezorgd. Kunnen ze je niks maken.
cron