Re: Tips en verbeterpunten voor de site

81
@@pakezeltje@@ schreef:ik werk bij postnl.dus zou ook graag op dat forum komen. :P
maar het luk me niet :? hoe kan ik er op komen?
bvd (Y)

Linksboven "gebruikerspaneel"
Dan "gebruikersgroepen"
PostNl aanvinken en bevestigen

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

83
Goed werk ief je hebt hier heel wat mensen behoed voor een complete PC crash (Y)
Als je dat ding eenmaal op je PC krijgt zijn de poppen aan het dansen, en ik kan je verzekeren dat deze zich niet zomaar weg laat halen :evil:

Btw, die BoT is pas 3 dagen actief en laat zich binnen halen via YouTube, dus voorzichtig met die zooi.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

84
@@pakezeltje@@ schreef:ik werk bij postnl.dus zou ook graag op dat forum komen. :P
maar het luk me niet :? hoe kan ik er op komen?
bvd (Y)
Klik op 'Gebruikerspaneel' en dan op 'Gebruikersgroepen' en vink dan aan wat je wilt. Je wordt overal toegelaten, of je er werkt of niet.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

85
@Ivo

Ik kan even niet zien welke phbb versie je nu hebt, updaten naar een nwe versie is ook wel belangrijk.(oudere phbb heeft
div beveiligingslekken)
http://www.phpbb.nl/ staan de nwste, en er staat ook een updater voor naar de nwe versie.
ik zie dat je bij transip zit,hoe zit het met verkeer?(je hebt bij sommige limieten)
ga je er overheen, kun je met de pet rond,dit lijkt me wel een goed idee.

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

87
@ief,

Misschien kun je onderaan een lol forum erbij maken zodat mensen dingen daar kan neerzetten dat niets te maken heeft met post / bezorgen

Dan hebben we ook wat leuks om over te praten dan alleen over post / bezorgen
ex Sandd Postbezorgster

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

90
Hoezo niet Jan ?
Nu ga je snel off-topic als je zegt dat je kat kanariegroen zou zijn.
Of gewoon een babbel over je kids of wat je gedaan hebt buiten bezorgen.
M.a.w. iets minder formeel/inhoudelijk over postbezorging kan geen kwaad denk ik.
Het voorkomt tevens eeuwige nieuwe topics, een topic over je kat, een topic over de buurtsuper en noem maar op.
cron