Re: Tips en verbeterpunten voor de site

13
Goed dat je het opmerkt, ik had er nog niet aan gedacht. Ik ga even kijken waar ik de tijd goed kan instellen.

In theorie zou het nu voor iedereen goed moeten staan. Kan iemand me even laten weten of dat ook klopt?
Laatst gewijzigd door ief op 28 mar 2010, 15:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: tijd checken

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

14
ief schreef:Goed dat je het opmerkt, ik had er nog niet aan gedacht. Ik ga even kijken waar ik de tijd goed kan instellen.

In theorie zou het nu voor iedereen goed moeten staan. Kan iemand me even laten weten of dat ook klopt?
Hoi Ief,

Een snelle actie, en het klopt nu helemaal (Y)
Thanks ;)

Groetjes Anne

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

15
Wanneer ik na een tijdje de site weer eens bezoek zie ik nergens de links met "de meest recente berichten" of "de niet gelezen berichten sinds je laatste bezoek".
Ik ben lid van diverse Engelstalige fora en daar heb je meestal wel deze functies op het forum. Het maakt het een stuk makkelijker om op de hoogte te blijven van de laatste berichten.
Nu moet ik teveel zoeken waardoor ik meestal al weer afhaak na een tijdje, is het mogelijk om deze functies ook toe te voegen op dit forum?

Zie voorbeeldje: http://dukerepository.com/forum

Zelfs als je niet inlogt op dit forum kun je toch nog de laatste berichten bekijken...

Re: Tips en verbeterpunten voor de site

18
Klasse, bedankt Ief! (Y)

Misschien is het dan meteen nuttig om mensen een avatar te laten plaatsen bij hun profiel.
Het heeft de functie dat men elkaar sneller kan herkennen bv. wanneer iemand een tijdje geleden een bericht heeft gepost.

EDIT: Ah, ik zie dat dit al mogelijk is, ik kon het alleen niet meteen vinden.
Ik zal meteen een AVA plaatsen... 8-)
cron