....hebben we er zin in vandaag? [met het postbezorgen dan hé!]

Geen reet!
Totaal aantal stemmen: 1 (6%)
Wat een Hel! (Geen stemmen)
Nooit gehad!
Totaal aantal stemmen: 1 (6%)
Moet ik nog over nadenken. (Geen stemmen)
Misschien.
Totaal aantal stemmen: 1 (6%)
Ja hoor.
Totaal aantal stemmen: 6 (38%)
Natuurlijk!
Totaal aantal stemmen: 5 (31%)
Ik kan niet wachten om te mogen bezorgen! (Geen stemmen)
YES!!!
Totaal aantal stemmen: 2 (13%)
Totaal aantal stemmen: 16

Re: Carpe diem!

21
@slagvaardige

ik heb ook nog geen elastieken, hun hadden er voor moeten zorgen.
Zit nog steeds te wachten maar heb intussen maar een appetaart gemaakt. Ze zouden tussen 08.00 en 12.00 de tas en elastieken brengen. Als ze er om 12.30 uur nog niet zijn ga ik bellen

Re: Carpe diem!

23
Hoe is deze afgelopen ?

Met de appeltaart toch maar de ronde gedaan ?
Blijft lastig als "nieuwkomer" natuurlijk, wel opletten dat je je grenzen gaat stellen voor ze een loopje met jou gaan nemen.

Re: Carpe diem!

24
ik heb de post wel bezorgd en een gedeelte is na zessen geworden. Pech voor Sandd. Ze mogen blij wezen dat ik de post nog heb bezorgd. Ik heb nu alleen de fietstas schoudertas krijg ik maandag. Elastieken heb ik bij een collega gehaald. Het is ze geraden dat ik maandag alle spullen krijg.
Mijn leidinggevende heeft wel sorry gezegd en ze vond het vervelend. Ze zorgt er maandag persoonlijk voor dat ik de juiste spullen zal ontvangen. Ik heb de schoudertas toch echt nodig dus ze zorgt er maar voor dat die erbij zit. Mocht die er niet bijzitten dan kan ik ook niet bezorgen. Word vervolgd..... Ga nu lekker naar bed en lekker van het weekend genieten. Fijn weekend en ik laat nog wel weten hoe het verder gaat.

Re: Carpe diem!

25
@@Kersenkind

en hoe beviel je eerste loopdag?
een rommelig begin zo zonder spullen. gelukkig toch nog geleverd.. of heb je nog meer uren moeten wachten na 12 uur?

toen ik bij sandd begon mocht je kiezen of een schoudertas of een fietstas.
aangezien ik direct met twee wijken begon koos ik voor de fietstas.

fijne verjaardag en alvast gefeliciteerd Kersenkind ;)

Re: Carpe diem!

28
you will be assimilated.
resistance is futile.

de belasting komt ook al terug naar ons en je zal zien dat dat een chain reaction geeft.

S&D is wel goedkoper dan tnt maar niet alleen in financiele zin. niet persoonlijk bedoeld. maar de S&D bezorger laat veelal de bankafschriften en belastingbrieven even ver uit de bus steken als reclamepakketten. voor ons zou dat ontslag op staande voet zijn. vroeg of laat zien betalende klanten het kwaliteitsverschil en merken dan dat je voor een paar centen extra zoveel meer krijgt.

je kunt nu nog overlopen. straks moet je tegen je huidige collega's ingaan. tnt zal sandd NOOIT overnemen want ze willen het personeel niet mee overnemen. dan zouden ze teveel mensen in de uitvoering krijgen.

Re: Carpe diem!

29
Daar staat bij Sandd ook ontslag op. Ook bij ons moet je de brieven volledig door de bus duwen. Het ligt gewoon aan de bezorger of hij dat doet of niet. Bij Sandd of onze onderaannemer Postservice is het 3x een klacht aan je broek, voor wat dan ook en je ligt eruit. Ik kende lui bij Postnl die kregen elke week een klacht, (terecht of onterecht, want sommige bewoners zijn gewoon ze*kers) en die werken er nog steeds. Ook Postnl bezorgers laten wel eens enveloppen half uit de bus hangen. Zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand bij ons op het depot daarom ontslagen is. Wel op het niet bezorgen van post. Of dumpen van post.

Ik krijg overigens elke week op mijn bezorgbon de mededeling wat mijn bezorgscore is van de afgelopen week, maand en laatste 3 maanden. Reken maar dat ze controleren elke keer. (een belmiep belt bepaalde mensen na 18:00 uur) Tot nu toe nog steeds 100% gescoord. 8-)

Kom toch naar ons over @Jan!! 8-)
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 11 feb 2012, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
cron