Re: ligt het nu aan mij ?

22
88CE schreef:
har099bezorger schreef:
postbode21 schreef:@har099bezorger
:lol: Loopt vanaf me 16de al in de zelfde wijk! daar ken het niet aan liggen!
en niemand die me herkend,
wat denk je zelf ?
op je 16e was je waarschijnlijk een ettertje en niemand wil je kennen :mrgreen:
(Y) Als ik eenmaal aan het werk bent, gedraag ik me. ben toch het visitekaartje van sandd, dus gedragen moet je zoiezo wel!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

23
postbode21 schreef:@haro99bezorger

heb je geen bedrijfsjack aan har? zo vroeg in de morgen... ontmoet je geen mensen aan de voordeur.
winkels nog op slot...
je moet later gaan lopen joh!

Of moet je nog naar school ;)
ik heb 2 jaar geleden kleding van sandd gekregen.
ik ontmoet geen mensen aan de voordeur haha het zijn echt van die mensen die om 7 uur wegggaan en om 5 uur terug komen.
ik moet nog naar school en dinsdags wil ik vroeg klaar zijn want dan heb ik me kranten nog (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

25
postbode21 schreef:@har099bezorger

Ja, dat weet ik har... je bent een keiharde werkster..
zullen we je voordragen voor Sanddbezorger van de maand. in Gorinchem. ;)
:lol: haha als dat ken dan ben ik blij! :lol: maar helaas, valt onder religroup, maar het goede is wel dat ze me daar niet kwijt willen :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

27
postbode21 schreef:@har099bezorger

hebben ze dat niet bij de reli groep? Elisa?
we doen een oproep en melden met alle forumleden har099 bezorger aan als de beste postbezorger uit Gorinchem! ;)

hahahah neeeee dat hoeft echt niet :oops:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

29
slagvaardige schreef:@Har099, heb je met al dat harde werken nog wel tijd voor je studie?

Wat studeer je eigenlijk? (nieuwsgierig ben ik, ja ik weet het! hahaha)
Ik heb in 2010 & 2011 succesvol het eerste jaar logistiekmederwerker gehaald. toen had ik het bezorgen van de post op een laag pitje gezet. was toen van 2 vaste wijken na 1 gegaan. maar dat had al gauw geen nut, werd toen 2 maanden later gebeld voor een invalwijk. tot heden nog spijt dat ik die vaste wijk hebt laten gaan, maargoed. Ben nu bezig met het laatste jaar van logistiekmederwerker. hoef nog maar 1 dag naar school om de laatste 2 vakken af te ronden. dinsdags de post en kranten, 2 dagen vrijwilligerswerk en dan vrijdag weer de post. (Y)
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron