ligt het nu aan mij ?

1
Zoals jullie al hebben ondervonden ben ik een newbie op het forum.

Alleen wat me opvalt is veel negatief terwijl je met vol enthousiasme bent begonnen neem ik aan.
Natuurlijk klopt er geen ruk van dat je te weinig betaald krijgt or whatever.

Niet 1 bezorger word er financieel wijzer van, sterker het kost je geld.

Wat waardevoller is, je bent onder de mensen en zelfs als aanspreekpunt voor de buurt
geniet hier van en als je thuis komt na je bezorgen verder genieten met wie je een huishouden hebt.

Re: ligt het nu aan mij ?

2
@88CE

nee hoor zo somber ervaar ik het niet.
ook financieel wordt ik er wijzer van...al mag en moet het nog steeds meer zijn.
het is geen therapie...
voor mij is het gewoon werk.. in de buitenlucht wat ik zeer prettig vind en thuis sorteren en bezorgen
op het moment dat het mij het beste uitkomt, ! behoorlijk aangenaam.


mijn glas is altijd half vol ... nu ook :lol:

Re: ligt het nu aan mij ?

5
gatver... slagvaardige Whisky, dan is mijn glas altijd halfvol... geef mij maar glaasje wijn of bier. Met de rest ben ik het eens. Ik hoef het niet voor de centen te doen, al is een redelijke vergoeding wel prettig.

Thuis sorteren vond ik niet prettig, ben daarom blij dat ik dat niet meer hoef. Al zou je het bij sommige sorteerders graag overnemen. Had gisteren ook weer een ronde waar ik sommige straten 2 keer heb gelopen. En ik vind dat ronduit vervelend.
Ik denk dat is het zetten zo moeilijk om goed te doen??

Re: ligt het nu aan mij ?

6
Het verdienen boeit mij ook niet, ik heb HBO opleiding maar zit thuis met de kids en sta er alleen voor dus ik vind dit heerlijk doe het al jaren en...ik blijf fit en gezond!
Momenteel past me dit en ik zie wel waar het schip ooit zal gaan stranden, strak in een kantoor.....loopbaan en vet verdienen...mmmmmmwah nee , geluk zit m in wat je doet en hoe je je daar in voelt.

Re: ligt het nu aan mij ?

7
Helemaal mee eens @Elisa!

Zo, de koffie is op en nu op voor de tweede ronde! :)

p.s. Ik heb wel eens heel stiekum toen het vreselijk koud was buiten, vroor dat het kraakte en de sneeuw een halve meter hoog lag, een thermoskan met gloeiend hete chocomel met een scheutje rum meegenomen. :lol: Warmde wel goed op! :mrgreen:

Re: ligt het nu aan mij ?

8
88CE schreef: Wat waardevoller is, je bent onder de mensen en zelfs als aanspreekpunt voor de buurt
geniet hier van en als je thuis komt na je bezorgen verder genieten met wie je een huishouden hebt.
Dat gevoel van "aanspreekpunt voor de buurt" heb ik totaal niet bij Sandd. Het is maar twee per week bezorgen, dus zo vaak zie je die mensen niet. En ik heb geen kleding van Sandd, dus de mensen herkennen mij niet eens. Meestal denken ze dat ik een folder bezorger ben ofzo.

Re: ligt het nu aan mij ?

9
88CE schreef:Zoals jullie al hebben ondervonden ben ik een newbie op het forum.

Alleen wat me opvalt is veel negatief terwijl je met vol enthousiasme bent begonnen neem ik aan.
Natuurlijk klopt er geen ruk van dat je te weinig betaald krijgt or whatever.

Niet 1 bezorger word er financieel wijzer van, sterker het kost je geld.

Wat waardevoller is, je bent onder de mensen en zelfs als aanspreekpunt voor de buurt
geniet hier van en als je thuis komt na je bezorgen verder genieten met wie je een huishouden hebt.
geld is niet de hoofdreden dat ik als postboden rondloopt, studeer nog dus alle beetjes helpen. ben meer postboden geworden om gewoon lekker buiten rond te lopen en mensen te begroeten.

aanspreekpunt voor de buurt>? nou echt niet! voor dat ik uberout kleding kreeg van sandd kreeg ik de meest onzinnige vragen *bent u van de pakkettendienst van TNT?* *o u bent de postbode ik dacht dat u folders in de brievenbussen deed* *bent u van select mail?* *waar komt deze poststuk vandaan*. heb wel duizend keer tegen de mensen in me wijken gezegt bent de postboden van sandd, ben niet van TNT or selectmail. ook vandaag, o je hebt toch niets in mijn brievenbus gedaan vraagt een vrouw. doet ze de brievenbus open, o de post zo vroeg? we krijgen op dinsdag wel 2x post van de zelfde persoon. ik zo mevrouw... ik loop ook de kranten hier in deze week dus het ken best zijn dat u me 2x ziet op een dinsdag :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: ligt het nu aan mij ?

10
lachen natuurlijk.
vandaag een oud mannetje.
Kunt U dit voor mij op dat en dat adres brengen, de brievenbus is te ver lopen dan duurt het zo lang voor ze de brief krijgt.
Was 2 straten verder die ik nog moest doen, en ach dat soort dingen word ik vrolijk van.
cron