Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

11
postbode21 schreef:@88CE

kom op Nico, nu vlieg je uit de bocht... ach als het nou op een doodlopende weg was...
ik denk: Bellen met je depothouder van sandd en de situatie haarfijn uitleggen.
dan is er vast wel begrip....vanuit het depot Zien ze de situatie pas als je het uitlegt..

Laat je depothouder even googlen en zien (met dat poppetje) hoe het er bij deze situatie letterlijk uitziet :lol:
Als de weg naar 1 huis leidt is het een doodlopende weg of oprit naar dat huis.
Waarom zou ze de manager op google streetview moeten wijzen ?
Pakt hij/zij zelf de fiets even om de situatie te bekijken toch ?

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

13
@Jette

zo is het overal wat. de bezorger bij sandd trekt ook aan het kortste eind.
3 x zo,n klacht en het is voorbij met de ovo.
vandaar de tip... ga in overleg met je coordinator.

brievenbus meer dan 10 meter of op de hoogte van het kattenluikje.. dat is voor de bezorger
of die het accepteert of niet. ;)

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

14
postbode21 schreef:@Jette

zo is het overal wat. de bezorger bij sandd trekt ook aan het kortste eind.
3 x zo,n klacht en het is voorbij met de ovo.
vandaar de tip... ga in overleg met je coordinator.

Ik heb sinds 01-01-2012 geen ovo meer, maar behoor nu tot de groep met een cao.

brievenbus meer dan 10 meter of op de hoogte van het kattenluikje.. dat is voor de bezorger
of die het accepteert of niet. ;)

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

15
@peter1953

Ja, en of ik dat weet ... 1 van de 10% en hier is nummer 2 ;)
ken je de geschiedenis van de retourstickers...
r
1: Retouren, als het echt niet anders kan
2: Retouren, kan het ook anders?

nu voor Bezorgen:
Bezorgen, als het echt niet anders kan.
Bezorgen, kan het ook anders?
Bezorgen, omdat het moet.... je nieuwe contract geeft je geen rechten maar meer Plichten :idea:

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

17
:roll: Ag heb ook een huis bij een doodlopende weg, er staat dan 1 brievenbus als je de klep dan om hoog doe staat er geadreseerde post gelief in de huisbrievenbus doen, daar geef ik dus echt geen gehoor aan. Een brievenbus is een brievenbus, gaat niet nog eens heel wat lopen voor 1 lullige poststukje met weinig inhoudt :roll:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

19
Volgens mij is een doodlopende weg ook een openbare weg als deze een straatnaam heeft en moet de post gewoon aan huis bezorgd worden tenzij het huis meer dan 10 meter van deze weg af staat.
Veel woonerven lopen ook dood, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dan aan het begin van het woonerf een brievenbus moet neerzetten. En wat dacht je van een dorpje aan het eind van een weg die niet doorloopt?
Het verschil zit-em denk ik in het feit of de weg een naam heeft of dat het een eigen weg is.

Een brievenbus neerzetten alleen voor reclame is natuurlijk zot. Wat moet Postnl dan met de post plus folders op dinsdag en zaterdag, terplekke uitzoeken en gescheiden bezorgen?

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

20
Wat ik mij nog steeds afvraag is....heeft alleen Sandd een brief ontvangen van betreffende bewoner?
Is er ook een brief naar PostNL gegaan??
Kan ook zijn, dat de bewoner pestgedrag vertoont.
Ging toch eens bij de bezorger van PostNL (moet je hem/haar wel treffen, natuurlijk) navraag doen.
cron