Re: ‘Misbruik overeenkomst van opdracht kan niet zomaar’

3
@slagvaardige

goed lezen slagvaardige ;)
230 stops ..= iets anders dan 230 poststukken..

er zit wel een structuur in met ong. een wijk van 1.45 - 2uur lopen
en dan komt er steeds een half uur - uur bij voor meerdere keren
terugfietsen en herladen....
dat kan wel kloppen hoor. 1 x herladen 1/2 uur erbij.... 2x herladen 1uur erbij...

met saillant detail: sanddloper heeft het laden van de fietstassen niet geregistreerd :P

Re: ‘Misbruik overeenkomst van opdracht kan niet zomaar’

6
@postbode21:
Je bedoelt waarschijnlijk die brief om over te gaan naar CAO?

Die brief heb ik positief beantwoord, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik veel kans maak op een CAO contract. Ten eerste gaat het maar om 10% van alle Sandd bezorgers die per 31 december een CAO contract zouden krijgen. Ten tweede denk ik dat de bezorgers die al heel lang voor Sandd werken wel als eerste aan de beurt zullen zijn. En ten derde vraag ik af of Sandd het minimumloon wel op een eerlijke gaat berekenen. Dus niet: De huidige vergoeding / delen door 8,21 euro ---> Dat is aantal uren dat je erover mag doen. Want als er weinig post is gaat die formule al helemaal niet op. Er is nl. altijd een minimale looptijd voor een bepaalde wijk. Tel daarbij op constante factoren zoals laadtijd, heen en weer fietsen van en naar de wijk,... etc.
Laatst gewijzigd door bucky666 op 02 nov 2011, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: ‘Misbruik overeenkomst van opdracht kan niet zomaar’

10
Jette schreef:@postbode21

Zal het doorgeven.
Mijn (v)echtgenoot studeert psychologie.
Komt zijn functie ten goede, zegt ie. Hij is teamleider...nee, niet bij PostNl.
Ik lees af en toe een psychboek!
Momenteel lees ik "Lastige mensen", hoe ga je om met moeilijke klanten, veeleisende bazen en vervelende collega's.
Interessante materie!
Als jij weet hoe het moet deel je het toch wel met ons.
Ben wel geïnteresseerd.
Bij de laatste twee heb ik zoiets van geen energie in steken en negeren.
cron