Re: Mijn sollicitatie als postbezorger

41
@Doro: Bij PostNL kun je wel degelijk een vast contract krijgen. Dit hangt van een paar dingen af, maar de kans dat je er het krijgt is er wel. Zelf heb ik dit jaar ook een vast contract gekregen. Ik ben in 2009 begonnen. Bijna alle postbezorgers krijgen bij ons trouwens een vast contract.

Re: Mijn sollicitatie als postbezorger

42
Tineke schreef: Zelf heb ik dit jaar ook een vast contract gekregen. Ik ben in 2009 begonnen. Bijna alle postbezorgers krijgen bij ons trouwens een vast contract.
Ik ben ook begonnen in 2009, en vanaf oktober dat jaar heb ik een vast contract. ook onder mijn collega´s zijn er die een vast contract hebben.

Re: Mijn sollicitatie als postbezorger

43
Bij ons was het bij de meeste bezorgers zo dat ze eerst 3x een jaarcontract kregen, voordat ze een contract voor onbepaalde tijd kregen. Er waren twee bezorgers die zelfs na 5x een jaarcontract pas een vaste aanstelling kregen. Dat waren mensen die in 2003 of 2004 begonnen waren. De anderen zijn allemaal zo rond 2006 of 2007 begonnen. Er was er ook een die 3x een jaarcontract zou krijgen, daarna een maand of zoiets uit dienst moest en daarna weer 3x een jaarcontract zou krijgen. Dat heeft ze uiteraard geweigerd. Het zal wel een beetje aan het depot liggen denk ik. Ik zou 3x een jaarcontract krijgen eerst en dan na 3 jaar een vaste aanstelling. Maar ik heb het maar een ongeveer 1 1/2 jaar volgehouden. Toen smeekte ik Joop of ik weer terug mocht komen.. :mrgreen:

Re: Mijn sollicitatie als postbezorger

44
postbode21 schreef:@Doro

door je sollicitatie als postbezorger ( om in dit forum te blijven ) bij de concurrenten van postnl..
weet ik inderdaad dat je net als ondergetekende gehecht bent aan de vrijheid die we hebben :lol:

@Newmanbij postbode7 heeft het geen zin...om te vragen....
maar bij jou ga ik het toch proberen...

Newman,ik vind je argumentatie boeiend om te lezen maar...
kan het wat korter of bouw wat spaties in alsjeblieft..?
het wordt wel een hele verhandeling zo...
doet me denken aan de eindpresentatie van een afstudeerproject...

je ziet , ik onderschat je niet ;) ;)
Tja, ik schrijf zoals ik praat. Lange zinnen met weinig adempauzes. Maar bedankt voor de tip, ik zal het proberen! Kijk! Nu ben ik toch redelijk kort van stof en er zit zelfs een

witregel in om de leesbaarheid te verbeteren. ;)

Re: Mijn sollicitatie als postbezorger

50
Marius schreef:Nope. Niets. En hij zou me bellen ;-)

Word tijd dat ik zelf contact ga zoeken, niet? ;)


Trouwens... ook 1 van het werkcafe die meegewerkt heeft wenste me nog succes anderhalve week geleden...
En die waren degeen die de video online geplaatst hebben! :lol:
Vreemd, PostNL, zit verlegen om bezorgers. Ik moest ook zelf bellen , na mijn sollicitatie.
Gewoon even zelf bellen!
Succces!
cron