Re: Werken bij Netwerk VSP

273
oke ik ben net gebeld door vsp er is een telefoonstoring dus als je ridderkerk belt krijg je eindhoven en nergens kan opgenomen worden dus bellen heeft geen zin

er is iets fout gegaan met diverse routes de post is hier nu onderweg extra vergoeding geven ze niet maar wel extra bezorgdagen zoals eerder gezegd zaterdag en maandag

Re: Werken bij Netwerk VSP

274
Nou eindelijk ridderkerk te pakken gehad. Met mijn koerier was gisteren het een en ander voorgevallen (klinkt aardig dubieus :D ), maar er is vandaag iemand onderweg.
Mocht het nodig zijn dan mag ik zaterdag bezorgen. Nou dat komt me waarschijnlijk wel beter uit. Vandaag is mijn man jarig en dus vanavond weinig tijd.
Morgenmiddag is mijn zoon altijd thuis en die wil geen oppas meer en dat hadden we hem ook beloofd.
En zaterdag is mijn man lekker thuis dus dan loop ik wel even snel, zoveel was het toch niet voor mij.

Re: Werken bij Netwerk VSP

276
Ik heb gistermiddag de post gehad. Het lijkt de laatste 2 of 3 weken ook een ander koeriersbedrijf te zijn overigens.

Op mijn netwerkvsp zijn ze ook lekker bezig overigens. Stond de prognose voor komende week nog op ruim 56 kilo is het nu nog maar 28 kilo. Is het nu lekker houden en dan snel terughalen of is dit serieus? want zo gaat het al sinds ik weet dat het gaat stoppen namelijk. Eerst giga vooruitzichten en op vrijdag wordt alles teruggehaald.

Re: Werken bij Netwerk VSP

280
Het is chaos troef bij VSP.
Ik kreeg woensdag van 2 verschillende koeriers mijn post.
Als je post mist is het naar een centraal distributie depot van Post.nl gegaan.
Toch krijg je uitbetaald voor wat er op de bezorgbon staat zelfs als je totaal geen post ontvangen hebt. :mrgreen:
Want die zijn allang automatisch afgemeld.
Aan de telefoon vertelde ze me dat ze het grote post volume niet aankonden.
Ben benieuwd voor volgende week.
cron