Re: Werken bij Netwerk VSP

21
Oja, in het begin is het zeker zoeken. Ben je in de goede straat? Want sommige straten lopen heel onlogisch. Dan is er ineens een bocht en daar hangt weer een andere straat aan. Gewoon vragen aan mensen op straat die je ziet hoor. Daar hebben ze best begrip voor als je zegt dat je voor het eerst loopt.

Straatnaambordjes goed in de gaten houden!

p.s. Volgens mij had je veel @Berber. Succes morgen!!

Re: Werken bij Netwerk VSP

22
@berber,

Ook ik heb post voor winkels zonder huisnummer bezorgd. In het begin zoek je je mottig, vooral als de post op naam van de eigenaar staat en niet op de winkelnaam.
Ook kan je post krijgen voor winkels die al jaren weg zijn of die nu een etalage zijn van een andere winkel.
Ik deed de post altijd in de ochtend als ze net open zijn.
Op google maps kan je veel informatie vinden, zelfs met een foto erbij.
Succes!

Re: Werken bij Netwerk VSP

23
@Berber

even doorbijten Berber!
bekijk de route vooraf op google..
en dan al lopende/fietsende... gewoon gaan proberen..
briefje mee van volgorde die je de eerste keer wil lopen!

en je fietstas om en om laden he!
links/rechts/links/rechts....

lantarenpalen glijden makkelijk... zoek een stevig tuinhek/muur om je fiets tegenaan te zetten.
je hebt er twee dagen voor he!
ik ga voor je duimen de komende twee dagen!

Neem pen en kladblokje mee.
om te noteren als een bepaald huisnummer niet makkelijk te vinden is.
het gaat je echt wel lukken hoor ;)

Re: Werken bij Netwerk VSP

24
Ik doe deze week een wijk (voor VSP) als vervanger en heb maar 281 poststukken. Mooi weer € 33,91 bijverdiend. Ik doe
morgen alleen de wijk waarin ik zelf woon en een paar zijstraten in een andere wijk. De rest gaat vrijdag met de grote hoop van Sandd mee. Dat is post voor de wijk die ik dan tóch moet lopen. Ja, het zal wel een trolleyroute worden want ik heb meer dan 740 stuks op de planning staan. Daar komen dan nog een stel poststukken van VSP bij dus ik denk wel dat het 800 stuks gaan worden. Het wordt aardig weer en ik ga er gewoon voor. Gezellig wandelen en denken aan het extra salaris. :lol:
Werk ze morgen en overmorgen (voor degenen die ook voor Sandd werken). Ik ga nu op een oor liggen hoor want het is al behoorlijk laat.

Re: Werken bij Netwerk VSP

25
@Allemaal:

Thanks voor de tips. We hadden inderdaad route uitgestippeld en een kladblokje klaarliggen :D
Het zal wel goedkomen, maar de eerste keren is gewoon even zoeken.

Het scheelt dat de wijknaast de mijne ligt dus ken hem redelijk. 1 Straat in de woonwijk wordt een lastige en het dorp heeft veel kleine straatjes en veel ongenummerd.......Maarja alles komt goed we gaan er v andaag met frisse moed tegeaan. Zo eerst de kinderen naar school en de opvang!!

Re: Werken bij Netwerk VSP

26
Nou het woongedeelte zit erin. 3 adressen niet kunnen vinden en 1 verkeerd gesorteerd.........ja balen net op een punt waar een :twisted: hond zit. Dus probeer het daar vanmiddag nog wel even :shock:

Straks het dorp in. Even kijken hoe ik dat gedaan. Lopend en dan 2 keer laden of toch met de fiets :?:

Re: Werken bij Netwerk VSP

28
Ja 1 huisnummer kan ik wel vinden, maar geen brievenbus. Bij 5a hangen wel 2 brievenbussen. Op zich heel vaag.
Als je voor het huis staat zie je 5a met twee brievenbussen en een pijl dat 5 om de hoek is. Alleen bij 5 zit alleen een deur maar geen brievenbus. Zal die ene brievenbus bij 5a dan voor 5 zijn???

Nouja dan had ik dat ene nummer die ik verkeerd gesorteerd had en had geen zin om terug te rijden vanwege die hond waar ik dan weer langs moest. Dus hopen dat die straks weg is. Daarbij moest dat andere nummer wat ik kwijt ben ook nog ergens in de buurt zijn en inderdaad op google maps gekeken en ook die zit op dat stukje bij die hond, alleen heb nu gezien dat het ook vanaf de andere kant te benaderen is ;)

Ja en dan 1 huisnummer wat google maps ook niet kan vinden. Wel het A nummer dus straks maar even in die hoek gaan zoeken.
Nou ja en dan nog 1 nummer wat googlemaps niet kent en de winkeliers in de omgeving ook niet :lol:

Dus al met al nog 5 poststukken te doen.

1 poststuk al gestickerd liggen omdat die zaak al jaren met een rolluik dichtzit en dus ook de brievenbus.

Ja en in het dorp toch ook veel op naam bezorgd als er geen nummering was.

En nu snel even opfrissen en naar school toe om de oudste op te halen voor de lunch :D

Re: Werken bij Netwerk VSP

29
@berber,

Wat een gepuzzel, weet je dat er ook post tussen kan zitten met huisnummers die niet bestaan of dat een A toevoeging niet nodig is. Ik kijk dan in het telefoon boek en als de naam klopt dan negeer ik de toevoeging.
Soms weten de mensen echt niet hoe moeilijk ze het ons kunnen maken.
En wel meteen twitteren dat de bezorger een sukkel is als ze post voor de buren ontvangen.
Er gaan duizenden poststukken door je handen mag je dan wel eens een fout maken?
Chirurgen doen dat ook wel eens en dat is pas erg.

Re: Werken bij Netwerk VSP

30
@berber

zo de kop is er af!
je kan natuurlijk even aanbellen bij nr. 5a en vragen in welke bus de post voor 5 en 5a moet.
kunnen ze het direct voor de postbezorgers na jou even correct bijwerken :lol:

en als je geen brievenbus kan vinden maar wel een deurbel.... AANBELLEN :lol:
en die hond... loopt die los dan?
niet aankijken en gewoon doorlopen..

pas op voor poezen achter een brievenbus... steek Nooit je vingers er doorheen..
je weet niet wat er achter zit... ;)
cron